25 Mayıs 2010 Salı

Sınavdan Sonra.....

Ahh şu sınav hayırlısıyla geçsin gitsin arıtk. Ondan sonra yapacağım çook fazla şey var kendimi mutfak işlerine vericiim :))) Yemek yapmayı öğreneceğim. Bi kere dolma yapmıştım beğenmişlerdi en azından güzel sarmıştım. İçi biraz yumuşak yapraklar biraz kalın olsada aldığım puanlar iyi idi. Bir daha yapıcam bakalım bu kez kaç puan alıcam. Buzluğada koymak için yaparım inşallah. On parmağında on marifet olan bi hatun olmak istiyorum. Biraz geç kaldım bunlar için ama olsun beaaa .... zararın neresinden dönsek kardır dimi yani. Blogları inceliyorumda hatunlar ne güzel şeyler yapıyolar yahu... Anlamadım ben Allah vergisi midir nedir bilemedim. Benim çok kastırmam lazım onlara yetişebilmem için... Sınavdan sonra kastırıciim... Savulun ben geliyorum bacılaar... Ben okadar güzel yemek yapsam garanti obez olurum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder