23 Mayıs 2010 Pazar

Merhaba Dünya :))))

Merhaba,

Başlık çoğu kişiye saçma gelebilir. Ama sanırım bir çok kişiyede oldukça tanıdık gelecektir. Yazılımcılar için mesela. Bu en zor cümledir. İlk adım gibi bir şeydir. Hemde hiç bir şey demek değildir.

Bu aralar kendimi bir hayli yorgun ve yalnız hissediyorum. Hem içimi dökebileceğim hemde bir günlük misali kullanabileceğim bir sayfa olsun istedim. Yalnızım çünkü tüm arkadaşlarım ya başka şehirlere dağaldı yada manita dolayısıyla arkadaşa kapalılar. Yorgunum çünkü uzun zamandır iş aöf sınavları vs. derken uzun bir stres dönemindeyim.

Hay Allah.... Her işte olduğum gibi tıkandım işte gene. Oysaki sabah şunu yazarım bunu yazarım diye hayallerim vardı. Şimdi cümleleri çekeleye çekeleye beynimden anca bunlar çıktı. Kendime şaşıyorum bazen....

Neyse benim ders çalışmam lazım... Tıkanmama birazda bu sebep oluyor sanırım. Çünkü sabahtan beri çalışmamak için kendimi abuk sabuk şeylerle meşgul ettim. Çarşı pazar gezdim. Ne bütçeme ne bedenime uyan ve yakışan bişi bulamayıp daha bi bunalım içinde eve döndüm. Kilolara karşı savaş açıyorum. Bu nedir kardeşim her yerim yağ bağlamış 1.58 boya 63 kilo çoook fazla. Çukulata çık hayatımdan artık.... ömrümde ilk kez large gömleğe bile sığmayıp utana sıkıla XXL var mı diye sordum. Yok artık yaaaa...... Zayıflama harekatım başlıyor. İlk perhiz çikolatadan uzak durmakla başlıcak ki yanımda üç tane birden duruyor ve ben sabah kaç tane yediğimi bilmiyorum.

Unutmadan yine kitapçıyı zengin ettim. Yalnızlığın en iyi ilacı kitap okumak. Üç kitabı merak ediyordum. Biri Leyla, biri Küçük Arı diğeride Çöl Çiçeği... SadeceLeyla vardı diğerleri kalmamış. Onlarıda sınavdan sonra bir daha sorarım o zamana kadar gelir diye umuyorum. Yaşanmış olaylar oluşu beni çekiyor. Okuduktan sonra görüşlerimi yazarım inaşşallah....

Çalışiiim ben bari. Malum haftaya sınav var.


Devamı Gelecek İnşallah....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder