26 Mayıs 2010 Çarşamba

Hayaaat Beni Neden Yoruyooosuuun !:...

Bu sabah işe gelirken yine her zamanki gibi bedenimle ruhum ayrı yönlere saptı. Bedenim otobüse bindi yerine oturdu hanım hanımcık işe geldi ama ruhum önce bi araba satın aldı son sürat tüm arabaları solladı sağladı deniz kenarında danseden insanların arasına katılıp şarkılar türküler söledi... Bedenime sahip olabilirsiniz ama ruhuma asla :))) Hayaller olmasa hayat ne kadar monoton olurdu beaa...

Rejim mevzuuna gelince hiç bi işeee yaramadııı. Hafta başında aç karnına tartıldığımda 63 kg idim bu gün aç karnına tartıldım 62.7 kg yim yani 0.3 kg mi zayıflamışım. De get Allah aşkına yaa... Açlıktan gözüm dönmüş zati her şeyi yicek olarak görmeye başladım. Bu mudur yanii.... Pehhh...Bi ara ben gene böyle 62 lerdeydim bi bunalım sonucu 47 kg ye kadar düştümdü. Ama Allah bidaha bunalım vermesin. Ama hiç bi şey yemeden o hale gelmiştim. gerçi o zamanda kimse beğenmediydi. Ben gene zayıf olduğum halde kendimi şişman buluyodum :))) Şimdi mumla arıyorum o günkü zayıflıyğımı... 55 e de razıyım .... O da olur... 55 olsun ... hadi olsun hadi hadiii ...


Unutkanlık oo my good başıma bela oldu .... Herkes duydu halimi... Geçen bi müşteri geldi baktım baktım nerden geliyosunuz dedim :)) Adam gözlerini öyle bir pörtletti ki deli zannettim o kadar çok korktumki dizlerim titremeye başladı az daha konuşmasa çığlık atacaktım Niye öyle bakıyosunuz dedim (Kırmızı başlıklı kızın senin dişlerin neden bu kadar büyüük demesi gibi) :)))) Tanımadınız mı deyince bende jeton düştü ama rezil olduk bi kere :))) Herhalde bir daha o adamı hiç unutmam muhahahaa..... Yüzüm hala utançtan yanıyor.... DÜn kendimi eczanenin tekine attım eczacının tüm eczacılık bilgilerini zorladım :D çocukcağız 15 dakkada sanırım benim deli olduğumu düşünmeye başladı :))) daha önce bir tv programında duyduğum ve kafama takılan ginkogloba hapını sordum en sonunda suda eriyenini aldım. Anlatmışım gibi bir his var içimde ... İşte unutkanlık böyle bişi :)) Neyse anlatacağım o diil, yandaki komşuya yakalandım içerken, bir anlatiim dedim onada ikram ettim, anacım bütün herkese anlatılır mı gülüm.. şoktayım valla... her gelen faydalarını anlatmaya başladı çok hoş doğrusu... neyse sanırım kaynağını buluciim bu hastalığın :)) Havuç aldırdım dün anneme havuç suyuda iyi geliyormuş . Havucun kendisini yesek olmuyomu acaba niye suyu :( sıkma makinamız yok hem öyle havuçlar hemen biter ha bire havuç mu taşıcaz eve oooo :)) Vitaminli ne varsa topladım geldim. Fındık fıstık bilem aldım... Bebe bisküvisi. Ne biliiim yaa çalışsın diye şu kafam bütün çabam....

Ders mevzuu ayrı bir vaka. Eve girer girmez uyku moduna otomatikman giriyorum napçaz bilmem. Sanırım artık bişi yapamıcaz :(( Kendime acıyorum yaa... yolda giderken kendi kendime bişiler mırıldanıyorum "Aşağıdakilerden hangisi" anaaa dedim... ne diyom ben yahu :))) insan kendine şaşırır mı :))) Şarşırdım kaldım... Bir aydır aşağıdakilerle ve yukarıdakilerle yatıp kalktığımdan en sonunda kısa devre oldum sanırım :))

Bu blog işi iyi oldu bee... Deşarj oluyor insan... Ama asıl yazmayı planladıklarımdan başka şeyler yazıyorum :)) video falan eklemeyide öğreniim ben bir ara ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder