25 Mayıs 2010 Salı

Unutkanlık Problemi

rejim işkencesi devam ediyor. Bu sokakta gördüğüm insanlar hiç mi bir şey yemiyor yahu...

Uzun zamandır herşeyi unutoyorum. Alzaymır olmaktan korkuyorum. Unutkanlığım ciddi boyutlara ulaştı. İnsanlar başta umursamadığım için unuttuğumu düşünüyordu ama bunun benim elimde olmayan bi problem olduğunu nihayet kavramaya başladılar. Şu sınavdan sonra sigorta numaramı çıkarıp bir doktora görünmeyi düşünüyorum. Kişileri tanımakta zorluk çekiyorum. Yön bilgim hiç bi zaman olmadı zaten. Allah tan nerede kaybolursam kaybolayım evime dönebilirim diye düşünüyorum ama Allah bilir. Ginkobloba diye bir bitki iyi geliyor diye duydum otunu aldım ama o otlardan tiksiniyorum. Hapı var dediler 40 küsur liraymış çok geldi doğrusu. Bir kaç aydır direndim almadım ama baktım düzelme yok . Gittim aldım suda eriyen cinsinden. Şüpheli bir durum üzerinde ne açıklama var ne bişi ne olduğu belli değil yani. Tablet almadım diye kızıyorum kendime. Bakalım işe yarıyacak mı? Yarasın pleasee... Doktorada iğneden korktuğum için gitmek istemiyorum :( kan tahlilli falan derse kaçar giderim zaten ıııııııı....

Gelelim derslere ders mers hak getire. Dünde bir iki sayfa okuyup küt uykum geldi. Ama derse geçmeden önce Leyla romanından bi yirmi sayfayı "aman bi göz gezdiripi bırakırım canım" derken su gibi okuyuverdim. Sor anlatiim. Dersleri sor tın tınnn...

Bu gün yoğun bir gün olcak çalışmaya başliim ben. Dünden sarkan işleri tamamlayıp bu günkü görüşmeleri atlamadan yapmam lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder