24 Eylül 2010 Cuma

Karışık

Sınav sonuçları hala açıklanmadı. Stresten davul gibi gerim gerim geriliyorum. Maliye politikasından da geçmiş olayım nolur nolur nolur demekten dilimde tüy bitti. Dualarımla yeterince duygu sömürüsü ve baskı yaptım diye umuyorum. Pleaaasee.... Cevabını ne yaptığımı hiç ama hiç hatırlamadığım, hatta böyle bir sorumu vardı yahu dediğim, sorulardan iki üç tanesi doğru çıksa mezunum. Yani sınırdayım... Bu sınıra yürek mi dayanır. Selam verenle kavga edesim geliyor. Dakikada 5 kere siteye girip sonuçlara bakıyorum. Her şeyi belirsiz bu sistemin. Bir gün bu sınav sonuçlarının açıklanacağı tarihinide verecekler insanlara ama ben göremicem. Yok yooook sınıfta kalmaya devam edersem sanırım bende görebilirim. Bende bu azim olduktan sonra.

Hiç çalışasım yok. Pc bana ben pcye bakıp duruyoruz. İçimden gelmiyor. Sahi ben bu yıl izin kullanmadım. Ondan olmasın sakın. Millet ikinci izileriniz kullandı. Grev yapıyorum.

Benim evde kesin bir şey var. Eve girer girmez yatıp uyuyasım geliyor. Hatta hiç ayakkabıları çıkarmakla bile uğraşmak istemiyorum. Bütün gün eve gidince şunu yaparım bunu yaparımlar evin kapısını açmamla yok oluveriyor. Aman yaa günler çuvalamı girdi. Zzzzz....

Ve şiirlerin gecenin köründe çok hoş, özlemişim..Şunları ben ayıkken yollasan. Telefon cırk cırk tam uykumun en güzel yerinde :))) Hem yetmiyor sanki artık. Senede iki şiir :))) O kadarcık mı yani bu mudur diyesi geliyor insanın, yada buna şükür mü demeliyiz :))) . Eskiden sabah kadar telefondaydık ve bir sürü şiir olurdu :)) Çok komik geliyor bana şimdi o günlerdeki halim :)) Hep azla yetine yetine zaten elde var sıfır. Dur bakalım çok merak ediyorum ne olacak bizim sonumuz. Senaryoyu yazanı bir bulsam zaten... Öpecem....

Ve ne olduysa bir anda evdeki pcye windows 7 yükleyesim geldi. Ne gerek vardıysa artık. Durduk yere iş çıkardım başıma. Format atarken yedeklerimin bulunduğu diskte sizlere ömür. Aslında çok saçma ben ona dokunmadım ki. Bööğğle gözlerim yerinden pörtledi. Sanki bütün hayatım ordaymış gibi. Hayatım kaymış gibi. Ama bir bakımada öyle. Boşuna dememişler akşamın hayrından sabahın şerri yeğdir diye. Zaten uykun var yat uyu ne bırkalıyon. Moralim bozuldu tabi olduğu gibi bıraktım her bişeyi. Bakalım bu akşam kurtarma çalışmalarım devam edicek. Artı eskiden kullandığım programlar windows 7 de çalışmıyor. Araştırmadan atlamamak lazım herşeye, sazan mıyım neyim :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder