6 Eylül 2010 Pazartesi

Kırmızı Saçlı Kız

Yok yok bu patlıcan moru olsa gerek.

Çok şükür sınavlar bitti. 2 dersim gayet iyi biri gayet şüpheli. Başımın belası Maliye Politikası. Yaa sevabına geçiriverseler beni bu dersten nolur sanki. On yılda sınıf tekrarı yapsam anlamam ben o dersi. Tek ders yüzünden kalmam inşallah. Cumartesi günü sınav çıkışı canım hiç eve gitmek istemedi. Bir yakınım geçiyordu kalbimden. Tak diye karşıma çıkmaz mı. Ne güzel tesadüf oldu. İlk o dedi aklımdan sen geçiyordun diye :))) Kalp kalbe karşıymış. Saatine denk gelmiş derler ya. Ama ne yalan söyliyeyim şu Maliye Politikasından geçmeyi umsaydım keşke diye hayıflandım doğrusu :)) Zaten böyle zamanlarda hep abuk sabuk şeyler istemiş olurum. Kahve mesela :))) Aklımda saçlarımı kızıla boyatmak vardı ama tek başıma cesaret edemiyordum. Benle gelir misin dedim geldi. Onun kuaförüne gittik. Ben çok sevmem öyle zırt pırt kuaför neyim değiştirmeyi. Röflenin üzerine tutarmı tutmaz mı derken girdik kuaföre. Valla tam istediğim gibi oldu. Artı önceki kuaförümün beni müthiş kazıkladığını anladım. Yuhhh dedim. Neyyyse... Bayram öncesi süper oldu bu değişiklik.

Pazar yine sınav vardı. Ama artık çalışmaya daha da takatim yoktu. Gece ışık açık kalkıp çalışırım umuduyla yatmadan oturur vaziyette azıcık kestireyim dedim. Ne uyudum ne gözlerimi açıp çalışabildim. Nasıl bir psikolojidir bu. Nihayet sabah altı gibi Allah ım Allah ım çalışmama lazım diyerek kitabın başına oturdum. Oooo her sayfa sonrasında ben harikalar diyarında :))) Hayallere dalıyorum ayrılmam zor oluyor. Neyse sınava götürürüm sözü veren şahısın tel kapalı. Ben malımı bildiğimden okulun yerini neyim daha önceden bellemişim zaten. Çıktım gittim. Okula vardım bir yer bulup orda da çalışmaya devam ettim. Derken tel hazırlan seni almaya geliyorum..... Ooooo dedim çıkışta gel bari bir işe yarasın. Sınava girmeden geldi.... derdi saçlarımı görmek tabi :))) Sınav sonrası az sohbet edip eve gittim. Ooof nasıl yorgundum. Külçe giib uyumuşum. Ama hala her yerim ağrıyor ve uykum var.

bu günde patlıcan moru saçlarımla kendimi iyi hissediyorum. Alıştım bile :)) Olumlu tepkiler aldıkça daha bir sevdim ben bu rengi. Kasap dükkandan çıktı dedi bak karşıdan gördüm perfect dedi. Ben mest oldum tabi. Ağzım kulaklarımda :)))))))

Bir de kilo versem mesela hemen bu gün bir on kilo kadar. Allah tan başka ne istenir. Liste uzun daha çok şey istiyorum. :)) Çok kilo aldım. Bir aralar başladığım rejime sınav stresi ve ramazan darbe vurdu. Obez olcam yakında Allah korusun yaaa... Acil bir plan yapıp bu işi halletmem lazım. Babamın bile benim kadar göbeği yok. Offff ya offff... Yiyip yiyip kilo almayan insanlardan olmak isterdim. Kim istemezki dimi ama :))) Şimdi ben dondurmalara nasıl veda ederim kolaya bayram üstü çikolataya, şekere, baklavaya nasıl hayır derim. Ben bunu başarırsam zaten kilo veririm yahu. Deniyeyim ben bunu. Bu günden itibaren başlıyayım dikkat etmeye. Üç günde ne versem kardır. Byaramda da dikkat edersem en azından biraz bir şeye benzerim. İnşallah yani. içimdeki obura mani olamıyorum. Şöyle düşünmem laızm yemekler bir yere kaçmıyor. Çok istiyorsan gene yersin ama bence önce bir aynaya bak :)))

2 yorum:

  1. çok tatlı yazıyon sen ya keyifle okuyorum seni

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canımcım. O senin tatlılığın... Kafa yapılarımız uyuşuyor seninle :))

    YanıtlaSil