3 Eylül 2010 Cuma

Yüksek gerilim

Yarın sınav var yapamazsam korkusu, yetersiz çalıştım hissi yüreğimi daraltıyor. Valla koca ramazan aramam gerekenleri bile aramadım. İnsanlara ayıp oldu. Şu sınav bitsin hayırlısıyla hepsinin gönlünü alıcam. Bana da iyi gelecek azıcık insan içine karışmak. Ha gayret son iki gün....Pazar günü özgürüüm.....

Dün bilgisayarın başında oturdum oturur oturmaz hergün kullandığım program çöktü. Hoppala yarim... Eyvallah dedik olur böyle vakalar. Müşteriler telefonla tacize başlayana kadar relaxtım ama müşterilere cevap verememeye başlayınca gerilmeye başladım. Bildiğim tüm yöntemleri denedim, ama nafile, meret bir türlü çalışmadı. Hımmm ne yapabilirim...... Ommmm....Diye sakinleşmek için yoga yaparken, patronun pc sindeki programın, çalışan parçalarını alıp benim programdaki çalışmayanların üstüne yapıştırayım dedim. Flash diski patronun pc ye takar takmaz mavi ekran zonk diye karşıma çıktı... Valla o an gözlerim yerinden pörtlemediyse daha da pörtlemez sanırım :))) Hemen aklıma ilk gelen şeyi yaptım yani pc yi resetlemeye kalktım. Kapandı kapanış o kapanış. Pc ye elektrik bile gelmiyor gibiydi.Eywwaahhh dedim adam şehir dışında ben bunu ona nasıl söylerim. Zaten pek iyi geçiniyoruz. Ooo my gooddd.... Ateşim çıktı, sanki hissetmiş hemen aradı. Oyy ooyyy ben nerelere gidem. Bir şey söylemedim. İkinci arayışında battı balık yan gider dedim ve olanı biteni anlattım. "Ya senden kaynaklanmıyor" deyince beyin damarlarımdan serin serin bir kanın aktığını hissettim. Çok şüküüüür yarabbiiimm..... Ya benden ötürü olaydı ooy oooyyyy....

Mahallenin çocukarına da ayrı sinir oldum. Yahu hepsinde bir kaykay garrr o tarafa garrr bu tarafa hemde tam dükkanın kapısının önünde. Telefonda müşteriye bir şey anlatacam gürültüden ne adamı duyabiliyorum ne söyleyeceğimi toparlaya biliyorum. Bir iki uyardım ama beni sallamıyorlar ki. Yan taraftaki dükkandaki abi çıktı en sonunda, ohhh şükür. Sen nerlerdeydin yahu... Hepsi dağaldılar ama akşam olmuştu artık.

Eve gittim bu sefer müşteride arıza çıktı. Sözle akşam ders tekrarı yapacaktım. gece 1:30 a kadar telefonda destek verdim. Kara bahtım kör talihim.

Dünkü bu aksilikler sınavın verdiği stresten ötürü üzerimde oluşan negatif elektrikten olduğunu düşünüyorum. Zira bu gün geldim, dün herşeyi olduğu gibi bıraktığım halde, program çalıştı, patronun pc açıldı.... Ağzım bir karış açık kaldı vallaa... Ben harbi inandım bu negatif enerji olayına.

Velhasıl şimdilik asayiş berkemal....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder