30 Ağustos 2010 Pazartesi

Lütfen Günaha Sokmayınız!...

Oruçuluyken bir de cuma günleri insanın üstüne üstüne inadına mı gelirler anlamıyorum. Tabela asıp dolaşacam "Bu gün günaha girmemeye çalışıyorum. Lütfen Günaha Sokmayınız. Diğer günlerde gelin kapışalım deeermişimm...."

40 tl için patrondan işittiğim laflar burdan köye yol olur. "Al paranı laannn" deyip eski zamanlardaki fakir ama gurulu genç edasıyla parayı suratına tokat gibi yapıştırıp hatta üzerine al buda benden olsun deyip 10 tl daha ekleyip "fabrikatör olmuşsun ama adam olamamışsın" deyip kapıyı vurup gitmek vardı ya. Bir daha iş bulamam diye korkuyorum... Bir de bana diyor ben sana 40 milyon için mi bağarıyom. Evett. Hırs yapmışsın. Bana dersin konuşmaktan aciz misin, sen konuşaydın ya.... Bana atıp tutmaya benzemiyor dimi. Sanki işi kendi yapmış, o işide ben yaptım. Senin değil benim hakkım yendi orda. Yürü git.... Tabi ben bunları söyleyemedim anca burda takılırım kendi kendime. Neyse yaaa.....

Ne yazacağımıda unuttum zaten..... Eve gitmek istiyorum :'(((

3 yorum:

  1. canını sıkma patron mılletı ıste

    YanıtlaSil
  2. hayat yaa... her şey var işte malesef :)

    YanıtlaSil
  3. oğlan yada kız 3.çocuk yanlış bi fikir bence hatta belki 2.bile...
    tariflere gelince blogtata farketmişsen fazla uzun yazamıyorum ben hiç bi zaman helede tarif yazmaktan hiç hoşlanmam idaret beni olmamı???
    bende çok acemiyimdir pasta falan değilde yemek konusundaa

    YanıtlaSil