25 Ağustos 2010 Çarşamba

Yorgunum.....

Üzerimden tır geçmiş gibi. Her kemiğim ayrı ağrıyor. Ruhende kendimi yorgun hissediyorum. Evde odama kapanıp bir kaç gün çıkmamak istiyorum. Dün çok koşturmacalı ve stresli geçti. Patron bir yandan muhasebeci bir yandan yediler bitirdiler beni. İkiside çemkirmeye adam arıyor. Sırtımda ağır çantalarla güneşin altında yürümek ordan oraya koşturup durdum. Valla bu devirde bizim köyün eşekleri bile benim kadar yük taşımıyordur. Laptoplardan nefret ediyorum. Akşam eve vardığımda artık gözlerim buğulu görüyordu. Öyle bir uyumuşum ki sahurda çalan telefon alarımını duymamışım bile.

Bu aralar kafa gerektiren hiç bir şeyi yapamıyorum. Odaklanamıyorum dalıp dalıp gidiyorum. Allah sonumu hayır etsin.

Hala kendime gelmiş değilim. Şu sınavdan sonra çok pis dinlenicem. Bir daha da sınava girenindeee..... Büyük konuşmuyayımda.... Yeter daaa.... Ölcem gitcem hala kalem kağıt silgi bu ne laaa... Benim arkadaş üçüncü çocuğunu doğrudu oha dedim. Biz hala okuyoruz. Neyseki yarim hazır. Oğluna beni alcakmış ehehehee :))))

Kilolarımda canımı sıkıyor zaten. Depresyona ha girdim ha girecem yani. İki ileri bir geri. 500 gram verdim diye seviniyorum bir oturuşta bir buçuk kilo geri alıyorum. Ahh anne ahhh. Yapıyorsun börekleri dayanamıyorum işte offff... Göbeğim köşeyi benden önce dönüyor valla. Hayır yani Kim Kardishan gibi popom büyüse de bir görsellik kazansam nerdeee... Büyüye büyüye göbeğim büyüyor her daim hamile :P Oldu olcak hamile kıyafeti giyeyimde bari otobüste yer felam verirler, bir işe yarsın yani.... Yorgunluk kanıma işlemiş durumda valla....

Mübişlere yavruluk aldım. Yanına bile yanaşmıyorlar. Damatçık sadece arada bir yavruluğu kemiriyor o kadar. Ne işe yaradığını çözmüş değiller henüz. Ay hadi artık boy boy mübişlerimiz olsun. İcraat bekliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder