27 Ağustos 2010 Cuma

İftardayız :))

DÜn akşam iftarda liseden arkadaşlarlaydık. Hiç bir dostluğum o kadar sağlam olmadı nedense. Üniversitede entel dantel tiplerin arasında kalmıştım. Hiç birine ayak uyduramamıştım. Kızlar okula sarhoş gelirdi. Onlar ailesinden çok uzakta olmanın verdiği rahatlık içindeydiler. Ben ailemin yanında olduğumdan hiç hoplayıp zıplayamıyordum artı çocuk gibi kalıyordum onların yanında :)) Bildiğin ezik :)) Şimdiki gençlikle aynı dönemde okuyo olsam kesin bana öyle derlerdi. Ama ders notlarını istemeye gelince benden iyisi olmazdı :)) Ayy ne çok eskilere gittim.....

Arkidiiş bir sofra hazırlamış ordu doyar maşallah. Allah ım dedim ben böyle bir yükün altına giremem herhalde. Neyse çorbadan bir kaşık alıyordum ki kocaman bir saç bir ucu ağzımda bir ucu dışarda böğüresim geldi :))) Ayy dedim kendi kendime kızıda rezil etme... Beni o halde gören olduysa bilemicem iğrenç bir durum yani. Ağzımı siliyormuş gibi yapıp peçeteye çıkarıverdim. Gören olduysada aynı sebepten olsa gerek kimse ses etmedi. Allah tan ben fazla takılmam böyle şeylere çorbadan sonraki yemeğe geçmeyi teklif edip diğerini afiyetle götürdüm. Midesiz miyim acep. Olur ama yaaa normal yani kız resmen döktürmüş biz ordaykende dakka oturmadı. Ben yapamam herhalde. Evlerini kolay buldum, ki hayret ben ki elli kerede gitsem kaybolurum. Yalnız biraz erken gidince hemen eve girmiyeyim dedim, iki tur attım sokakta.... Allah ım nereye gitsem acaba diye düşünürken aradım sonunda... yaaa ben geldim ama dedim utana sıkıla.... oooo meğer millet çoktan gelmiş :))) Sohpet mohpet sınavı nasılda kazanamadık ama, sen bulamadın mı birini muhabbetleri ile geçti zaman.... Kim bekar kim evli evlilerin ayıp muhabbetleri :))) Herkz evlenmiş anacım bi ben bi evssahibesi birde bir oğlan bekar. Diğerleri artık yavrulamaya başladı. Darısı başıma artık valla karizma yerle yeksan yani. Evde kalmanın en kötü tarafıda bu zaten. Aaaa sen bulamadın mı muhabbeti. Sanki sokakta kedi yavrusu arıyoz. Hoş ben buldumda bulduğum karar veremiyor korkuyormuş... Allah ım ne bahtsızım.... Her haltı kendi yiyiyor sor benden korkuyor. Neyyseee..... Cuma Cumaaa konuşmiim şimdi.

İşte böyle güzeldi yani..... Arada kendimi yalnız hissetsemde güzeldi :)

2 yorum:

  1. LİSE ARKADASLARININ YERINI KIMSE TUTMAZ

    YanıtlaSil
  2. Vallahi öyle Işılcım. Konuşçaklarımız hiç bitmiyor bir araya gelince :)) Ama hayat işte herkez ayrı bir şehirde şimdi... Bu da güzel ama herkezin anlatacak bir macerası oluyor :)) Söz sırası kendine gelsin diye sabırsızlananlar falan :))

    YanıtlaSil