28 Ağustos 2010 Cumartesi

Yeni Umutlar

Umut fakirin ekmeği imiş. Hayal kurmak bedava :))

Yeni hayalim Mühendislik Yüksek Eğitimi... Tabi mezun olabilirsem şayet alese giricem ve ver elini yeni hayat. Dİyorki artık beni tanımazsın. Yok be dedim para lazım okumak için benden kurtulamazsın :)))) Ama nasıl havalı olur var yaaa... Ayyy çok heyecanlandım hoplayıp zıplamak istiyorum. Dereyi görmeden paçayı sıvamak diye buna diyorlar sanırım :))) Ama çok mutlu oldum dgs sonrasındaki artık benden bişi olmaz hali kalktı üstümden... Yeni hedef ales hurraaa.... Tabi ales ten önce bütünleme :P

Bütünlemeye 6 gün kaldı. Herşeyin akıbeti bu sınava bağlı... Ahhh salak gibi sınıfta kalmayaydım şimdiye çoktan mezundum.

Bu gün işe gelirken yanımdan hamallar geçti. Ne kadar çok görmeye başladım. Valla halleri perişan. Zenginle fakirin arası çok fazla açılmış gibi. Adamların ayakkabıları parça pinçik,üst baş dökülüyor.... Adam dediğim çocuk yani 15 -16 yaşlarında. Kağıt karton vs topluyorlar. Yani o çocuk okuyamadıysa onun suçu yok yaaa.... O da jilet gibi giyinip bir kafede arkadaşıyla sohbet etmeyi isterdi eminim. Ama şartlar berbat... Okuyanlar bile perişanken bu çoluk çocuğun harcanacağı Allah ın emri... Bir kaç sene önceydi arkadaşla iftar çadırına gittik sırf meraktan yani. İçeriye sırayla mı giriliyordu yoksa yemeği mi sırayla alıyorduk hatırlayamıcam şimdi. Bir sıra mevzusu vardı yani. O sırada fakirliğin boyutunu açık seçik görebiliyorsun. Allah ım dedim ne işim var burda. Sanki birinin hakkını yicekmişim gibi geldi. Boğazıma düğüm düğüm olmuştu her lokma. Daha da gitmem. O fakirlerin hakkı. Bizim gibi meraklı turşucuların değil.

Daldan dala atla yar. Biraz mevzular karıştı ama olsun canım bizbizeyiz şurda :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder