11 Ağustos 2010 Çarşamba

Hayırlı Ramazanlar...

Sıcaklarda zor olur mu olmaz mı derken Ramazan geldi çattı bile. Psikolojik olarak zor olacağını düşündüğümden olsa gerek dünden beri asabi oldum. Sanki bir daha hiç bir şey yemiyecekmişim içemeyecekmişim gibi :)) Gerçi ben göbekteki keseden beslensem bir iki ay idare ederim :))) Daha fazlası için söz veremem yani....

Sularda kesik çalışma mı ne varmış... Ne kadar gıcık bir durum. Sıcakta susuz zor yani. Allah'tan kesintiden haberim oldu da suyumu depoladım. Yoksa terli terli gezcektim iğğrenç....

DGS Sonuçları hala açıklanmadı. Kontenjanları arttırmışlar. Bizde umutlanıyoruz işte olursa diye. Hayırlısı artık ama bir buçuk ay oldu yaaa.... KPSS falan bizden sonra oldu o bile bu gün açıklanıyor yani.

Ve aof sınavına 23 gün kaldı. Hiç çalışılmıyor sıcaklardan. Otobüslerde işe gidip gelirken anca çalışabiliyorum. Hızlı hızlı okumaya çalışıyorum. Çünkü konuları yetiştirememekten korkuyorum. İnşallah mezun olurumda kurtulurum. Hazır ramazan geldi sahurdan sonra uyumayıp çalışsam diyorum... Lisede falan hep öyle yapardım :))) Ey gidi günler. Şimdi nerde o enerji :))) Bir arkadaşta iki dersten kalmış son hafta bakarım ben diyor. Tabi daha üç ser serebildiğin kadar :))) Son sene olsa görürüm ben onu, görücemde zaten ;)

Neyse ben işimin başına döneyim bari.... Hiç te niyetim yok ama :) Tekrardan Hayırlı Ramazanlar......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder