14 Ağustos 2010 Cumartesi

Farm bizim ev

Evet efenim sonunda bu işe de el atmış bulunuyorum. Bauhouse açılmıştı bir kaç ay önce. Nihayet gidebilmek bana da nasip oldu. E bi siftah yapayım bari dedim. Ben, tutabilene aşkolsun. Yanımdaki şahsı bir kaybettim bir buldum ama asla yanyana duramadık bauhouse içinde :)) Zevklerimiz ve araduıklarımız farklı anacım ben napayım. Ben çiçektir süstür dururken napayım matkabı tornavidayı... Çiçek reyonuna daldım ve balkon ekiciliğine merak salıverdim bir anda. Yok yok aklımda vardı bazı bloklarda görüp acaba yapabilir miyim diye düşünüyordum. Fırsat bu fırsat dedim alayım. Stand görevlisi çocuğa 10 puan verdim çok güzel anlattı ben bu saatten sonra olur mu çıkar mı dedim. Çocuk kuytu bir yerde ekim yapmış gel dedi bak ben ektim oldu. Baktım dört günde 10 cm olmuş fidanlar. Salatalık ve çiçek tohumu aldım domatesi unuttum neyseki arkidişte varmış. Ben vereyim olunca beraber yeriz ama dedi :)))) Eğer başarırsam hatta işi büyütücez :)))) Hadi bakalım bu akşam eve gidince ilk işim ekimi yapmak olacak.

Ve kendime süslü bir çim adam aldım :))) İçimde hala bir çocuk varsa ben napayım yani. Çok seviyorum öyle oyuncak gibi süsleri :))) Eve enerji veriyor.

Mübişlerim iyice şımarık oldular. Kafesten çıkar çıkmaz ilk kondukları yer benim kafam oluyor. Ben kovuyom onlar geliyor. Tamam başımın üzerinde yeriniz var ama abartmasanız diyodum. Eşeleniyolar falan çok komik oluyor. Bu damat mübişin işi öteki yanıma yanaşmazdı şimdi damadın kuyruğundan ayrılmadığına ikiside tepemde dolaşıyorum :)))

Ben bu fotoğraf işine bir alışamadım... Neyse fidanlarımın fotosunu çeker koyarım artık :)

DGS pazartesi açıklanıyormuş. Nihayet yaaaa.... Ya kazanamadıysam.. Umudum zaten yoktu ama bir tarafımda olur belki deyip duruyor yani. Ben bu yıl ne yaparım. Bu okuldan da mezun olursam. Bomboooşşş mu kalıcam ben şimdi. Bunalıma girerim herhalde....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder