7 Ağustos 2010 Cumartesi

Hııırrrr....

Sanırım sıcaklardan azıcık kilo vermişim. Topu topu iki gram verdim havalar bin beşyüz. Hala 7 kilo fazlam var. Kendimi tartıda öyle görünce, elbise giyicem bu gün dedim. Ve kampanyadan alıp (2 alana bir bedava) bir kenara attığım çokta hoşlaşmadığım elbisenin gün ışığına çıkması vakti gelmişti. Elbise bildiğiniz düz kesim çokta hoş olmayan dizimin altına kadar uzun bir elbise. Üzerinede bildiğiniz siyah kısa kollu tişörtlerden birini giyiverdim. Bana sorarsanız çok çirkin oldu.

Neyse giyindim makyajdan çok anlamadığımdan gözüme iki kalem bir rimel sürdüm, dudağıma nemlendirici bile sürmeden çıktım evden. Anaam noluyo.... koca araba ana caddede artı arkasında araba yokken, yani o geçip gittikten sonra çok rahat geçebileceğim bir yolda bana yol verdi. Hımmm tehlike çanları. Kafamı kaldırmadan koşarak geçtim karşıya. Hızlı hızlı yola devam. Valiliğin önünden geçiyorum, kaldırım nerden baksan 3 metre genişliğinde adamın teki üstüme üstüme yürüyor kırmızı suratıyla sırıta sırıta ne yapacak merak ettim doğrusu... Burnumun dibine kadar geldi durdu sırıtarak bakıyor. En kaba ses tonumla "Ne sırıtıyon lan" dedim çakma Kadir İnanır edasıyla. Öyle deyince döndü gitti. Kesin demiştir içinde canavar varmış ııığğyyyy. Bazen bunuda mı sen yarattın Allah ım diyesim geliyor. Ya Rabbelalemin.

Azıcık kokoş olalım dedik. Ben mi paranoyağım ondan mı çekiyorum anlamıyorum. Anacım şimdiki kızlar mini mini şeyler giyiyor onlar nasıl başediyor bu abazalarla.....İğrenç insanlar yaaa.... Hayır benim giydiğim elbisede açık değilki anacım. Kesin sapıtmış bu insanlar. İşe gelene kadar beynimin içinde sırıtık suratlı adamı dövdüm durdum. İçimden bildiğim bilmediğim ne kadar küfür varsa hepsini ettim. Hırrr....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder