10 Ağustos 2010 Salı

Oynatmaya Az Kaldı....

Bu müşteriler beni delirtiyor. Biri arıyor maillerini yirmi gündür alamıyormuş. Yalanaaa bak. 20 gün ne yaptın o zaman sen. Bu senin suçun. Biraz sorgulayınca anlıyoruz ki arkadaş mail adresini bile bilmiyor :)

Abicim ben müfettiş gecıt olcakmışım ya da sorgu amiri. Müşteri beni mat etmeye çalıştığı anda kısa devre yapıyor bende bazı sinirler ve karşı taarruza geçiyorum. Allah Allah Allahhh tutmayın beni....

Biri arıyor ben yetkiliyim bana anlat diyor anlatıyoruz ok alıyoruz, aradan bir ay geçiyor gerçek yetikili arıyor. Diyorki kardeşim naptın sen bizim işi olmadı mı... Hönk... Gözlerimin yerinden pörtlediği anlardır bunlar. Başlıyorum anlatmaya ben falanca şahısla falanca kere görüştüm falanca kez mailleştim. Biz işi tamamladık. Adam apışıp kalıyor. İşte kem küm... Laaa şirket içindeki iletişimsizliğe bak.... Birbirlerinden haberleri yok daha lavukların. Ya Rabbelalemin.... Ondan sonra çakma yetkili arıyor hemen, ateşi çıkmış tabi :))) İşte biz çalışmayı beyenmedik. Çalışma biteli bir ay olmuş. Bunu bana söylemediniz diyorum (içimden lan ben müneccim miyim diyorum tabiiii) :) ....Ben yetkili değilim diyor. Başta öyle demediniz :)... İnsan böyle katil oluyo sanırım :)) Artı beleş işe yüzsüzlük yapıyorlar.

Biz böyle hacı baba hayratı gibi çalışırsak daha da dikiş tutturamayız ahanda buraya yazıyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder