21 Ağustos 2010 Cumartesi

Mübiş Yollarda

Mübişin ayağına dolanan ip başımıza bela oldu. Üç kişi uğraştık gene çıkaramadık. İp iyice boğmuş ayağını. Veterinere götürmeye karar verdim. Ama nasıl? 45 dakkalık yol kutuya koysam boğulur zaten hava bilmem kaç derece yanıyoruz. Acaba yollarda bağarırmı çenesi açıldı mı cark cark cark susmak bilmiyor. Otobüsten beni atarlarsa biri çıkıpta benim alerjim var kardeşim derse diye düşünürken aman dedim ne olcaksa olsun. Kutu ararken mandal koymak için aldığım delikli delikli plastik sepeti buldum. üzerini folyo ile kapladım içinede mübişi koydum. Damat beyimiz bu gün yalnız kaldı. Yolda giderken petshopun birinden küçük kafes aldım. Akşama kadar folyolu sepette beklemesin diye. Otobüste gıkı çıkmadı Allah tan. Hatta üstünü açtım sağa sola bakındı. Bir geldik veteriner kapı duvar hoppalaa... Tee şehrin öbür ucundan taşıdım hayvanı boş yere. Öğleden sonra bir daha denerim şansımı dedim. Mübiş pek bir ilgi gördü bu gün. Başta çok durgundu sonra abuk sabuk hareketler yapmaya başladı. Kafesin köşesine gidip takla atmalar. Ayağıda sakat zaten denge sağlayamıyor pa diye düşüyor. Sırt üstü düşmüş hali çok komik valla ah dedim şimdi fotoğraf makinam yanımda olsada çeksem. ayaklar havada şaşkın şaşkın bakınıyor :))

Neyse öğlene doğru gittik veterinere ben adama anlatıyorum adam bakıyor ben göremedim bir şey diyor. Yuh dedim içimden mosmor tırnak. A aaa bir bakayım tırnak mırnak yok. Kopmuş e kapıdan çıkarken duruyordu. Ayy ayyyy... Adam dedi bende bunu yaparbilirdim zaten deyince oha dedim neymiş tedavi etmeyi aklına bile getirmiyorlar.... Kasap olmuş bunlar. Dedim bir şey sürün bari mikrop kapmasın bir krem sürüverdi.

Geldiğimizde gene uyukluyordu. Şimdi daha iyi gibi.

Bir ara bir baktım sırt üstü yatmış kalmış öyle öldü zannettim valla. Ama aynı hareketi ha bire yapıp duruyor çatlak . Oynuyor mu yoksa bir derdi mi var anlamadım. Ama normalde yapmadığı hareketler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder