8 Ağustos 2010 Pazar

Hayat işte....

İki kişi arasında ne yapsan daha iyi olura karar veremediğimiz anlar. Ayrılsalar mı ayrılmasalar mı. Her evde mutlakta bir çatlak ses vardır. Bizim evdede tabiki.

Ne yapsan hayatın yönünü değiştiremiyorsun. Olcağa mani olamıyorsun, kudretimiz yok buna. Onla konuş ara yap bunla konuş ara yap. Yok çocuğun piskolojisi. Pinpon topu gibi...Benden size tavsiye çevrenizde geçimsizler varsa kendi hallerine bırakın. Huzursuzluk bulaşıcı ve düzeltilemez. Yani onlar istemediği sürece hiç bir şeyi değiştiremezsiniz.

Evet efenim biraz gerginlik var ama durmak yok yola devam. Hafta sonu bir temizlik krizidir aldı beni ellerimin sağlam yeri kalmadı valla :)) Çatlak mı arasın. Artık pazar gecesi pestil kıvamına gelmiştim. Bir de kalktım gecenin köründe gül böreği yaptım anacım. Olmuş amaaa, ama işte kem küm.. Daha iyi olması lazım. Altı üstü yufkadan börek yapıcam ne uğraştım yahu :))) Yufkalar yırtılır çörek otunu bulamam öfff uykum geldi zaten yarısında :))) Saat gece yarısı ikiydi fırını kapadım gari. Siz dşünün yani... Azme bak.

Ayy nihayet kedi olalı bir fare tuttum. Müşteriye satış yapabildim yehhhuu... Aslında ben bir şey yapmadım ben sadece söyledim haberdar ettim... Bir ay sonra ok dediler. Ehehee sevindirik oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder