10 Haziran 2010 Perşembe

Amigurumi Bırak Yakamii

Blogları dolaşırken amigurumi diye örgü oyuncaklara takılmıştı gözüm, geçen yıl bu zamanlar. Onlar ne tatlı şeylerdi öyle. Millet aşmış olayı. Acaba yapabilir miyim diye uzun bir süre düşündükten sonra (Malum iğne ipliğe en son ortaokulda ev ekonomisi dersinde dokunmuş bir şahsiyetim) denemeye karar verdim. Baktım oluyor başardım yani hemde ilk denememde.

http://hayalarkadaslarim.blogspot.com/2009/05/amigurumi-domuz-orgu-semas.html bunu yapmaktı niyetim. Adım adım anlatılmış.

Yine aynı sitedeki http://hayalarkadaslarim.blogspot.com/search/label/Amigurumi%20Videolu%20Anlat%C4%B1mlar videoları hatmetmiştim. Allah razı olsun ne güzel anlatmış öyle. Sayesinde bir şeyler yapabildiğimi görünce o kadar mutlu olmuştumki. İşten eve uçarak gidiyordum :))

Bir şeye benzetemezsem yok ederim olur biter diye düşündüğümden gizli gizli yapıyordum :))

Önce gövde bacaklar derken parçalar tamamlandı. İpim maviydi. Aman mavi domuzmu olurmuş canım bu başka bişi olsun dedim kendi kendime. Oturan bir yaratık oldu :) En zorlandığım kısımda parçaları birleştirmek oldu. Bir ara resminide koyayımda zorlanma derece mi görün :)) Baktım dikemiyorum parçaları iple doladım :))) Onuda öğrencem ama ...

Annem inanmamıştı "Bunu sen mi yaptın yani?" demişti :))) Nasıl inansın kadıncağız...

Sonra bir de bebek yapayım dedim ama habire hangi satırda kaldığımı unuttuğumdan pes etmiştim. İnsan hemn bitsin istiyor. Bir an önce tamamlansınde göreyim istiyor. Harbi sabır işi. Ama dinlendiricide aynı zamanda. O zamanlar gece körlerine kadar aşkla bişiler yapıyordum . Şimdi gene blokları dolaşırken aşkım kabardı. Gene bir şeyler yapayım diyorum. Özellikle şu South Park karakterlerine hasta oldum. Hello Kity ve köpekler hepsi harika şeyler.

Fotoğraf makinamın kablosunu bulursam şayet ilk amigurumi denememi ekliyecem.

Haydi akşam olsun eve gideyim...Amigurumi işim var ama yaa.... Hem bu gün Aşk-ı Memnu günü. O da bitiyor. Behlülcüğümü özlerim ama ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder