7 Haziran 2010 Pazartesi

Keyifsiz Gün

EVimi özlemişim :) Dün hiç bitmesin istedim. Dün sabah uyandığım halde uzun süre yataktan çıkmak istemedim. Aklımdan hep acaba daha fazla yataktan çıkmazsam gün uzar mı diye geçiyordu :) Baktım olcak gibi diil kalktım. Bir gaflette bulunup mübişi saldım odaya :) Bütün gün bekledim kendi girsin diye ama yok. Bu gün oldu hala kafesine dönmedi. Korkum odadaki akvaryum. İçine düşmesin diye üstüne gazete kapattım. Bir de odaya girip çıkarken pırrr diye uçup kaçacakmış gibi geliyor. Strese soktu beni kerata :)

Bu sabah nasıl yapmur nasıl yağmur. Durağa gidene kadar kafam hariç her biyerim ıslandı. Kafam ıslanmadı çünkü elimde şemsiye vardı :) Otobüse bu sırılsıklam halimle beni almazlar herhalde diye düşündüm. Sokaktaki kimse benim kadar ıslanmamıştı. Ama deli yağmur yağdı. Otobüsle gelirken otobüsün fışkırttığı su deniz dalgaları gibiydi. Alt yapı iyimiş şehrimin bu kesiminde maşallah. Başka yer olsa bu yağmurda sel alıp götürürdü her şeyi.

Bu gün biraz agresif modumdayım. Biraz havadan, ondan fazla insanlardan, en çokta biriken işlerden....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder