2 Haziran 2010 Çarşamba

Dağda Rakı, Rakıda Balık Olma Zamanı

Dün dağdaydık. Rh uzun zamandır bana aksi davranıyordu. En son ne zaman bi şeyler yaptığımızı bile hatırlamıyordum doğrusu. Akşam tam eve giderken "Dağa gidelim mi?" dedi. Beklemiyordum doğrusu, hatta bir ara gidecek birini bulamadığı için mi beni çağırıyor acaba diye geçti aklımdan. Sonra ammaaan değişiklik olur dedim içimden. "Olur" deyi verdim.

Ama ben miskin modda eve gidip kuşumla ilgilenmek istiyordum aslında aklımda o vardı yani. Yani hayvancığa vakit ayıramadım bir türlü. Aklım hep onda kalıyor.

Neyse çıktık yola yolda bize Nz da katıldı iyi geldi temiz hava ciğerlerimi şenlendirdi valla :)) Mutlu oldum...

Nz ile çok bi samimiyetim yok. Böyle ortamlar beni hep geriyor. Çekingenlik başa bela. Ne konuşsam acaba diye uzuun uzuun düşündüm sonra banane yaa dedim o açsın muhabbet.

Çok durmadık bir şeyler yedik rakı içtik ben az içtim. Bira olsaydı içerdim ama hiç ses etmedim.

Zaten açık havada olunca iyice uykum geldi. Kalsak mı gitsek mi muhabbeti oldu. Sabah işe gidilcek malum dedim kalmayalım. Dağaldık sonra tabi gece bir oldu :)) Nz bi günde kahvaltıya gidelim dedi... Rh bu sağını solunu çözemedim ki... Kısmet dedim...

Sabahta işe geç kaldım. :))

O kadarcık olsun artık yaaa kırk yılın başı....

Rh baharla birlikte coştu valla. Maşallah hep bir etkinlik peşinde :))) Sırada Kütahya keşfi var. Kısmetse bu hafta düşünüyoruz. Bu gece yada yarın olabilirmiş.

Neyse ben çalışiiim bari...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder