28 Haziran 2010 Pazartesi

Biz İşimize Bakalım

Her yerim dursa beynim durmuyor. Sözde düşünmüyorum. Cırcırcır söyleyemediklerim dönüyor beynimin içinde. Gerçi vaktiyle benim söyleyipte senin algılayamadıkların. Senin için mutlu olmamı istiyorsun. Allah ım ben nerde yanlış yaptım.....Arama diyecek kadar yürekli olsam bu dertten kurtulacağıma eminim. Maksat döğüşe döğüşe öldü desinler :P

Bu gün daha iyiyim. Üzülmek gelmiyor içimden. Hatta finaldeki Behlül gibi sırıtarak Behlül kaçar demek geliyor içimden. :D

Cumartesi müthiş bir temizlik krizindeydim. Her yeri köşe bucak sildim. Her şeyin acısını toz bezinden çıkardım. En son bulaşık seansında artık belimin ağrısından omzumu duvara dayayarak yıkamaya devam ettim. :)

Pazarda hiç yataktan çıkmadım akşama kadar film izledim. VEDA filmini izledim. Çoooooook süperdi, bir daha izledim. Sinan Tuzcuda cuk oturmuş filme. Ahh bunu sinemada izlemek vardı.




Sonra Dersimiz Atatürk'ü izledim oda güzeldi. Birbirini tamamlıyor gibiydi.



Halit Ergenç oyuncu olarak severim ama Atatürk'ü canlandıracağını duyunca yaaa ondan Atatürk mü olurmuş , onun gözleri pörtlek pörtlek demiştim. Geri aldım lafımı, olmuş valla :)


En sonda bunu izledim. Valla buda on numara filmmiş doğrusu tavsiye ederim.

Sonrada 4 Temmuzda gireceğim DGS sınavını hatırlayıp aboooww ben hiç çalışmadım ya nidalarıyla gecenin onunda ders çalışmaya başladım :) Kitaplarla sarmaş dolaş bir gece daha. Bu yaşıma kadar okudum bir şey olamadım, bakalım bundan sonra okuyarak neler olamayacağımı göreceğim :) Oyalasında beni başka bir isteğim yok zaten...

Hakikaten insan ruhu bu dünyaya ait olmadığını ispatlıyor. Ne birşeyle yetinebiliyor ne de avunabiliyor. Hep bir şeyleri peşinde :)

2 yorum:

  1. BEN SIKILIRIM O KADAR FİLMDEN İYİ İZLEMİŞSİN

    YanıtlaSil
  2. Güzel oldu ama bir şey düşünmeden relax relax... :D

    YanıtlaSil