1 Temmuz 2010 Perşembe

Yinemi :((

Bu günde 5 şehit haberi... Ne acı yahu. Türkiye şehit vermediğin gün sevinme. Biz şehitlerimizi toptan veriyoruz... 5 gün şehit haberi yoksa 5 gün sonra 5 şehit haberiyle uyanıyoruz. Gene unutuyoruz gene unutuyoruz... En çok babasız kalan çocuklara üzülüyorum. Çok yazık....

Gelelim bana zayıflama harekatıma geri döndüm. Zaten sıcaklardan insanın bir şey yiyesi pek gelmiyor. lilaninevi bloğundaki zayıflamanın kanıtı fotolarını görünce, Allah ım izinden gidecek bir insan buldum sanırım diyerekten videoları indirdim. Callaneticsle diye garip isimli bir spor türü önce videoları izledim. Tabi videolar İngilizce ben kaldım Fransız. Bakarak çözmeye çalışıyorum ama abla orda dipnot verdiyse anlamıyorum tabi. Dün sabah 63. 3 tüm bu sabah 63 tüm bakalım gram gram zor olcak gibi ama inşallah arkası gelir diyelim. 55 oliim başka bir şey istemem ...

Ne zaman böyle konuşsam aklıma lisedeki bir gün gelir. Bir sınav çıkışı böyle dua ediyordum. Şu sınavım yüksek gelsin başka bir şey istemem... Arkadaşta demiştiki Allah ı kandırmasana... Hiç aklımın ucundan geçmeyen bir şeydi halbuki... O söylemese hiç bir zamanda farkına varmıcaktım :)) Çok gülmüştük o gün. Başka bir şey istemem haa... Habire bişiler istiyorum... Onu ver bunu al...

Dün eve gidince Callaneticsle i denemeye karar verdim. Ama ondan önce aklıma takılan bir şey vardı. Ben en son ne zaman takla atmıştım hatırlamıyorum. Acaba hala atabilir miyim boynumu kırmadan diye düşündüm . Bi cesaret denedim. Biraz kafamı yere çarptım hepsi o . Ama başardım. Aman otur otur iyice hamlamışım. Çocukken amuda kalkardık hoplardık zıplardık yüzyıllar öncesinde kalmış gibiler. Her yerim kalas gibi olmuş. Sporla vücuduma esneklik kazandırmaya çalışmaya karar verdim. Bir de spor solonu araştırmam lazım. Şimdilik evde yapıcam biraz ilerleme görürsem kesin spora yazılırım.

Şiir yollamışın iki satır. Döndüğünde sorun istemiyorsun anlaşılan. Yumuşatma çabaları. Bak ben o kadar insanlık yaptım döndüğümde arıza çıkarırsan ben daha da arıza çıkarırıma getirecen olayı. Her adımını ezberlemişim yahu. Hiç şaşırmadım... Diğerlerinin yanına koyarız bunlarıda. Yarısınıda sağdan soldan yürütmüşün dikkatimden kaçtı sanma...

2 yorum:

  1. yüreğim dayanmıyor bu haberlere

    YanıtlaSil
  2. Malesef...Ateş en çok düştüğü yeri yakıyor her zaman ki gibi...

    YanıtlaSil