30 Temmuz 2010 Cuma

Bıdık kuşlarım :)

Yazın ortasında grip oldum. Çok enteresan valla. Bu sıcakta nasıl başardımsa üşütmeyi. Gözlerim yanıyor, burnum şelale gibi akıyor, ateşim var enteresan.

İşte benim bıdıklarım :)



Öndeki damat bey arkadaki İkbal hanım. Her daim peşinde. Odaya saldım mübarek koca odada bile gidip gidip hayvanın üstüne konuyor :D Çok eylenceliler keşke daha önce alsaymışım. Yalnızken öyle çok donuk duruyordu. Ötmüyordu bile nerdeyse. Dün akşam azıcık salayım odaya uçsunlar dedim gittiler perdenin pervazına çıkmadılar bir daha. Çok uğraştım kafeslerine sokayım diye ama nafile. Sabaha kadar orda kaldılar. Ben gelirken hala kafese girmemişlerdi. Akvaryumun üstünü kutuyla kapattım.


Bunlarda ilk karşılaşmaları. Damatçık kafayı nereye çevirse bizimki orda :))

4 yorum:

  1. Geçmiş olsun, bazen oluyor yazın böyle şeyler, dikkat edin kendinize.

    YanıtlaSil
  2. aşık bunlar : ) seyretmesi çok eğlenceli olmalı gerçekten
    acil şifalar diliyorum sevgiler..ç

    YanıtlaSil
  3. Swotpisces sağol canımcım.
    Minecim sende sağol. Damadı bilemiyorum ama benim kız fena halde aşık :D

    YanıtlaSil
  4. yazın hasta olmak en iğrenci :) geçmiş olsun

    YanıtlaSil