25 Temmuz 2010 Pazar

Pusetli korkunç kadın ve Pazar Ola..

Dün akşam alışveriş merkezine gittik. Alacak bir kaç şeyim vardı ama baktım şahsın acelesi var beni beklemez bu şimdi diyerekten hiç bir şeye bakmadım kedi gibi peşinden gittim sadece. Alcaklarını aldı ve çıktık. Tam çıkışta kadının tekinin çocuğu barım barım ağlıyordu. Kadıncağız zıvanadan çıkmış belli. Çocuğu kollarından sarsa sarsa sus artık gerizekalı diye pusetinin içinde biraz hırpaladı. Çocuk dediğimde bir yaşında yok daha bebe yani. Bana böyle bağarsalar
sittim sene konuşmam valla. Laf sokma fırsatı kaçar mı? Hemen bana döndü sende böyle bakarsın çocuğa artık. Alakaya turp suyu.Herkez böyle mi davranıyo çocuğuna.Ağzımdan sadece "Allah korusun" çıktı. Bunu duyan pusetli kadın puseti üstüme sürdü, hızlanarak kaçabildim önünden.... İnsanlar çıldırıyor bence. Allah hepimizi korusun. Özellikle kendini koruyamayanları. Eve varana kadar çocuk bakımının zorlukları hakkında vaaz dinledim.

Pazar günleri çok sıkıcı geçiyor. Eskiden yalnız olmak kafamı dinlemekti ve her fırsatta kaçardım insanlardan. Kaça kaça insan kalmadı şimdi. Ve her pazar avunacak bir şey arama telaşı başlar ve her pazar rejim itinayla bozulur. Oooh pazarları rejim bozmak çok güzel olur. Sabah alışverişe çıktım.Uzun zaman oldu etli butlu bir şeyler yemeyeli. Dana kuşbaşı felam alayım dedim. Ondan ne yapacağımı bilmesemde. Buluruz bir tarif. Olmadı soteleriz. Etin her hali güzeldir. Dönüştede ayağım için krem aldım. Sabah sabah eczacıların midesini bulandırı mıyım acaba düşüncesiyle utana sıkıla söyledim derdimi. Çocuk hemen verdi. Teşekkür ettim ve çıktım. Aylardır almadığım kabahat. Ahh benim bu çekingenliğim. Ordan çıkınca da belde çevrilen halkalar var ya ondan almak istiyordum ne zamandır. Ama onunla sokakta yürümek istemediğimden bu gün en uygun gündü herkezin uyuduğu pazar sabahı. Sokaklar bomboş. Bazı evlerden çatal kaşık sesleri geliyor,bazı evlerden çocuk sesleri, Immm ailecek kahvaltı. Neyse gittim aldım hulahop halkasını kadın piknik var herhalde diye sordu yok dedim çocuğa çocuğa :P Hangi çocuğa :D Baktım yüzüm kızardı kendime alıyorum uzun zamandır gördüm istiyordum biraz belim çalışsın dedim. kadın baya bir güldü. Dedim bununla mahalleye girmeye utanıyorum aslında dedim hani yabancı filmlerde salakça bir replik vardırya "merhaba ben john ben bir alkol bağımlısıyım :P". Çocuğa alıyorum dersin dedi :P Ben tabi iyice kızardım. Bir iki kişi hariç kimse görmedi beni sokakta elimdeki hulahopla.

Görenlerde baya bir baktı. Allah tan tanıdıklar görmedide. "Aaa bu ne?" muhabbetini kaldıramıcaktım zira :D Ve nihayet evdeyim. Önce hulahopumu denedim ama kesinlikle yeteneksizim :D Çok çalışmam gerekiyor. Birazdan ablama götürücem o çocukken severdi bakayım becerebilecekmi :D Neyse kahvaltı zamanı. Immhh sucuklu yumurta. Tahıl gevreği yemekten herşeye hasret kalmışım. Hem ben kilo veremiyorum niye tahıl gevreği yiyiyorum anlamadım. Vere vere bir kilo verebildim. o da yalandan yani. Oturup adam gibi karnımı doyursam iki katını alırım :D Sucuklu yumurtayı pişirirken artık derya kuzusu bunlar derya kuzusu diye sayıklıyodum kendi kendime :D

Ablamada denettim o hulahopu hehehe oda yapamadı. Ama acaip komik oldu yaaa... Biz gülmekten daha fazla çeviremedik zaten. Sen hareketi yapmaya devam ediyosun ama hulahop aşağı süzülüyo dönmüyor meret. Ablam hulahopa yeni bir bakış açısı getirdi zaten baktı belde dönmüyor bizde içinden geçelim falan diye :D Şimdi yaşamak lazım o anı anlatınca komik olmuyor ama biz bayaa bayaa koptuk yani :D

Ama bu dandik ondan, iyisi olsa yapıcaz yani :P İyisini alcam bakalım ondan yapabilecekmiyiz. İyisi nerde satılır ki bunun. Bulcaz artık çaresi yok :D

Ne kadar çok silah sesleri geliyor buraya. Yok mu bir polis falan ben çok tırsarım yaww çoluğu var çocuğu var bu nedir kardeşim. Pis magandalar. Bu magandaları ilk kez Ali Stair diye bir bebek pusetinde vurularak ölmüştü ondan sonra dikkatimi çekmişti. Hiç unutamadım onu ne zaman böyle silah sesleri duysam aklıma o bebekçik, annesi, babası gelir. Kim bilir kaç yaşında olcaktı şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder