24 Temmuz 2010 Cumartesi

SIcaklardandır Belki

Havalar aşırı sıcak gidiyor. Sınava 41 gün kaldı. Geceleri ders çalışmaya çalışıyorum. Ama sıcaktan hiç br şey yapılmıyor. Mübişim camı biraz aralasam başlıyor hapşurmaya sayesinde ben bile yumurtlucam yani :)

Sıcaklardan mıdır nedir uykumu alamayınca bir iki gün işe geç kaldım tabi patrondan fırçamı yedim. Şimdi asayiş berkemal :D Gelmem gereken saatten yarım saat erken geliyorum. Ne olur ne olmaz. Fırçaya ihtiyacım varmış meğersem :)

Ayaklarımda bir kaşıntı var mantar mıdır acaba. Kendi kendine geçer dedim ama yok geçmiyor. İki hafta sonra ablam izne çıkıcak onla doktora gidicem. Kan tahlili falan yapmaz inşallah zira en tırstığım şeydir doktorlar ve iğneler... Başkasına yapılırken bile benim içim acır aavvv.... düşünmesi bile korkunç. Doktorla pazarlık yapmayı düşünüyorum. Sen çok zeki bir insana benziyorsun bence bir bakışta anlarsın deyip gaz vericem. Umarım işe yarar. Zira ablamdan kan alırken damarını patlatmışlar kocaman morarmıştı. Bir de bana gösterdi manyak. Ona baktıkça benim kollarım acıdı. Allah kimseyi düşürmesin. Bana diyorlar bir de çocuk istiyon. Valla büyük konuşmayayım ama onun için katlanabilirim :D Öyle deyincede inanmıyorlar. Hazır çıkmışken bir de göz doktoruna giderim lens olmaz demişlerdi benim için. Gerçi lens olunca da ilerde lazer ameliyat olamıyormuşsun öyle bir ton mevzu. Ameliyatta pahalı gerçi onuda olamıcaz böyle giderse. Bakalım görcez. Para herşeyi kapsıyor ben çok umursamıyorum ama her yerde yolumu kesen o oluyor. İstediğim çoğu şeyden hep vazgeçiyorum. :(

Eskidenmiş Sakıp Sabancılar falan simit satarak zengin olmuş. Öylemiydi o. Şimdi nerdeeee... O o zamanmış. Bir dönemde çok okuyanlar iyi işler yüksek maaşlar buldular şimdi oda bitti. Komşunun oğlu makina mühendisi oldu askere gitti geldi yükseğini okuyor ee daha ne olsun diyeceksiniz. Babası bütün şehri nerdeyse tanıyor işi gereği ama yok. Çocuk hala işsiz. Bende 2 yıla yakın işsizlik yaşadım. Ne demek olduğunu iyi biliyorum. En sonunda kasiyerlik yapmıştım ne alakaysa :) Olsun ama enn azından sigortam başladı. Iyy tam da yılbaşı ve bayrama denk gelmişti. En yoğun zamanıydı mağazanın zaten o yüzden aldılar bizi. Yoksa kasiyer bile olamazdım da :) Geçti gitti...

3 yorum:

  1. sınavda başarılar, Allah zihin açıklığı versin
    kaşınmanın önemli olduğunu sanmıyorum ama bol bol serinletmeli suyla sabunla : ) geçmiş olsunşimdiden

    YanıtlaSil
  2. benı bu guzel havalar mahvettı

    YanıtlaSil
  3. Sağol Mine'cim. İnaşşal dediğin gibi önemsiz bir şey çıkar.

    Evet Işıl'cım seni biraz fazla mahvetmiş :) tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil