28 Temmuz 2010 Çarşamba

Mübiş Mutlu Ben Mutlu

Dün akşam eve giderken mübişe arkadaş aldım.Damat geldiii damaat. Ohh be vicdanım rahat etti azıcık.Ben evde olmayınca garibim yapayalnız sessiz kalıyordu. Yeni mübişimde pek bir sakin. İkbalciğimin yanında biraz kart bile kaçtı ama baya bir besili maşallah. Elime alıyorum falan kaçma teşebüsünde bile bulunmuyor kerata. Bu sefer mübişlerden yana şanslıyım sanırım. Mübişçik alışma sürecinde şaşkın şaşkın etrafı inceliyor. İkbalcim gözlerine inanamadı. Zavallıcığı dakka rahat bırakmıyor. Sağını solunu habire bırkalıyor. Damadımız da baston yutmuş gibi. Malum içgüveysi, arada bu kadar bırkalandığı için iki çemkiriyor. Eee olcak o kadar. Eski kafes ikisine dar geldi tabi. Hem bu pireli kızım damatçığımızıda pirelemesin diye yeni kafese taşıdım. Yeni kafesi çitileye çitileye yıkayıp İyice bir ilaçladım. Bu sprey olayından son derece rahatsızlar ve bende rahatsızım. Sonuçta zehir yani. Mübişlerime bir şey olur diye korkuyorum. Gözüne burnuna gelmesin diyorlar. Anacım kuş bu dururmu fıkır fıkır. Maşallah maşallah çok tatlılar.

Ayy bir tanede sakat mübiş vardı. Canım bacağı kopmuş. Alırdım ama son paramla bunu aldım daha doğrusu o gün cüzdanı evde unutmuşum kk daki son parayla aldım mübişi. Birde hastalıklı olup bizimkilerede bulaştırmasından korktum açıkçası. Ama canım yaa ne olcak ona, onu kimse almazsa.Belki yarın gidip Onuda alırım, boş kafesimde var zaten. Sağlıklı görünüyordu, ayağına ne oldu dedim doğuştan dedi. Bilemem artık. Hoş ne olduğunuun önemi yok bulaşıcı bir hastalığı olmasında.


Bu sabah mübişlere baktımda acaba ikiside erkek mi yahu. Ya bana bıraksalar dükkandaki bütün mübişleri alcam haa. Hepsinde gözüm kaldı. Her ay bir tane mübiş alayım iyisimi ben :)

Küçük sırları izledim dün. Gossip girlün bir kaç bölümünü izlemiştim daha önce. Ama bu filmi görür görmez onun çakması olduğunu tahmin ettim :) Yanılıyor muyum bilemem... Sadece giyim ve birbirleriyle olan ilişkileri çok benzettim doğrusu. Seyredecek başka bir şeyde yok zaten. Maşallah şimdiki gençler ne kadarda çıtır oluyor.Hem güzeller hem zekiler. Bizim hiç bir şeyden haberimiz yoktu. Okul demek ders demekti :) Ne kadar şuursuz yaşamışız. Ama çok güzel günlerdi :) Zaman lisedeyken geçmek bilmezdi. Ama mezun olmayı bir şey sanırdık. Ders çalışmaktan bıktığımda ablama bu okul bitmicek mi yaaa derdim. Ohhoooo kaç yıl geçti mezun olalı. En güzel yıllarımmış meğersem :)

Şimdi iş zamanı, para kazanalım acık ,)

3 yorum:

  1. bir komşumuz kuşlarıyla konuşurdu kuşlar da cici kuşum demeyi öğrenmişlerdi ilk duyduğumda içeride biri mi var fısıldıyor demiştim
    sonra duyunca çok gülmüştük
    çok tatlılar...
    yorumlarda harf onaylamasını kaldırmanız dileğiyle yorum yazmayı gerçekten sıkıcı yapıyor

    YanıtlaSil
  2. Evet Işılcım damat geldi :)
    Mminecim ben acemiyim valla öyle bir şey olduğundan haberi yoktu :) düzeltirim şimdi iyiki söyledin valla...

    YanıtlaSil