12 Temmuz 2010 Pazartesi

Hafta Sonu ve Yine Evde Sinema

Evde napılır film izlenir. Bir ara izlerim diye depoladığım filmler bitene kadar bir kaç hafta sonu geçer sanırım. Bu sefer bir kaç bloqta okuyup merak ettiğim Nefes i izledim.Film o kadar gerginlik yarattıkı bende Cumartesi akşam başlayıp Pazar sabahı bitirdim. Bütün gecede üç harflilerle çatıştım rüyamda... Bunlarında isminide anmamak lazım zira diğerlerinden daha zararlı buluyorum. Ya ne korkunç bizim askerimizin yeri belli bunların yeri belli değil. Her yer kaya hangi kayanın ardında ne var belli değil. Çok korkunç. Acaip tırstım.



Sonrada Cennetimden Bakarken filmini izledim. Küçük bir kız cinayete kurban gidiyor. Ve katilinin kanıtları temizlemesini izliyor ailesinin onu aramasını. Güzel filmdi ama bence daha iyi yapabilirlerdi.



Haahahaa az önce içeriye koca bir tospa girdi. Homurdana homurdana bir şey geliyor ben burda konsantre olmuşum Ya Rabbil Alemin dedim aklımı çıkardı şaşkın şey. Arkasındanda meraklı bir kedi. Kedi onun ne olduğunu çözememiş sanırım. Ooo hiç çekinmek yok kokar sandım ama yok zamane tospağası geldikçe geliyor. Çıkarttım dışarı şebek yaaa... Kediye de süt verdim ama o korkup kaçtı. Neyse başka kediler yer.Annaaa gene geliyo.... Kedi de geldi sütü içiyor :))) Ne tatlı ne masum yaaa....

Aaah aahh şöle koca bahçeli bir evim olsa tospağamda olur tavşanımda tavuğumda ördeğimde...

:))) Ayy bu gün burası pek eylenceli komşunun horozu balkondan zıpladı kedi kapmasa bari.... Haber veriim sahibine...

Kaplumbağa illaki benim yanıma gelmek istiyor sevdi beni kerata :)) Girmesin diye kapıyı kapadım kapıya omuz atıyor :))

2 yorum:

  1. şimdiki zaman adını okuyunca dem bu dem dedim veyazdım herşeylerden keyif almanız dilekleriyle...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canımcım hoş geldin sefa geldin...

    YanıtlaSil