5 Temmuz 2010 Pazartesi

DGS'de Umutlar başka Bahara Kaldı

Pazar günü DGS ye girdim. Çok komikti halim açıkçası. Sınava cep telefonuyla almıyorlardı. Bir telefon krizi yaşadım. Nereye koycağımı k,me verceğimi bilemedim. Güvenliğe diyorum sizde kalsa olur mu yok olmaz diyo, kantine bırak dedi sordum adam yok ben alamam dedi... Haydaaaa... Bahçeye gömüp çıkışta alayım bari diye düşündüm. :)) Sonra gömcek bi yer buldum... Yerini sölemiim :)) Yok düşündüğünüz şey değil, o kadar da değil yani... Sizin kalbiniz fesat...

Neyse girdik sınava güneş tee yüzüme vuruyor. Bütün çabalarıma rağmen sağ gözümün göz kapağını katii surette açamıyorum. Sınıfta perde neyim yok. Neyse sınavda sorular güzeldi. Ama o mantık soruları haliyle çok vaktimi aldı. Vakit nasıl geçti anlamadım desem yeridir. Adam son 30 dakka dediğinde daha matematik bitmemişti, Türkçe ye ise hiç dokunmamıştım. Bir açtım Türkçe yi abooww o paragraflar ne öyle. Anca 25 soru çözebildim. Baktım kağıt bomboş... Utandım valla... Kağıt boş gönderilmez hesabı kalan 5 dakkada da hızlı bir kodlama ile 80 soruyuda işaretledim. :)) Gülüyorum ama hakettim bunu yani... Çalışmadan girersem olacağı buydu. Fii tarihinden kalma bilgilerimi bir haftada tazeledim hop sınava girdim... Millet çılgınlar gibi çalışıyor. Bu sene bu iş yatar. Seneye gene giricem.Ölmek var dönmek yok...Bir gün bıkacaklar benide alacaklar :))

Şimdide online kurslara taktım. Para sıkıntısını aşarsam şu İngilizce kurslarından birine yazılıcam. Eylül de de bütünleme var. Şu kalan üç dersi verip artık bu sene mezun olmam lazım. Sonra ALES e girerim. Ona çalışarak gireyim bari. Yapacak çok işim var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder