19 Temmuz 2010 Pazartesi

Yine Bir hafta Sonu

Güzel bir hafta sonuydu. Pazar sabah kalktım onu arıyorum yok bunu arıyorum yok. Ablama gittim kapı duvar. Gidicek kimsem kalmamış. En iyi arkadaşım manita yaptığından beri aramıyor sormuyor. Öff bayan olmak böyle bir şey. Arkadaşların manita yapınca sen el oluverirsin. Diğer arkadaşlarımın çoğu zaten yeni evli. Topu topu bir hafta sonları var onuda eşcağazıyla geçirmeyi yeğliyor haklı olarak. Ne yapsam diye düşünürken yürüyüşe çıkmaya karar verdim. Oooo ne güzel geldi. Ağaçların arasında turladım parkı. Bundan sonra kısmetse her hafta parkta yürüyüş yapıcam. Biraz daha erken gitmem lazım yalnız. Tam spor oldu. İyice yorulunca bir banka oturdum. O an elimde kitabım olmadığı için çok hayıflandım doğrusu. Açık havada bir ağacın serinliğinde ne hoş olur kitap okumak. Biraz çatlak derler sanırım ama olsun. Dİnlenince kalktım azıcık alışveriş yaptım. Güzel bir elbise aldım çiçekli çiçekli. Ben ki 25 yaşından sonra etek giymeye başlayan bir insanım. Hala yadırgıyorum kendimi ama hoşumada gidiyor. Cici kız oldum :) Parktı alışverişti acayip yoruldum doğrusu. Sonra ablamlara uğradım orda da biraz lafladık iyi oldu.

Akşamda yemek pişirdim. Ben ve yemek pişirmek ne kadar uzak gözüksede yaptım valla pek te güzel oldu. Tavuk ciğerini ne diyolar ona sotelemek mi şöyle bol soğanlı domatesli kendi suyunda pişiriyorsunuz ya....Annem çok güzel yapar. Artık yapmıyor bana :) Bende yaptım onunkine benzemeye başladı acık acık :) Ama bu tavuk ciğerini temizlemek çok midemi bulandırdı doğrusu. Bööö... Artı ellerim hala soğan kokuyor :) Eylülde yemek kursuna yazılıcam inşallah halk eğitimin. Hem banada değişiklik olur hemde bir şeyler öğreneyim artık ayıp oluyor yani. Aslında kendimde blokları takip ederek deniyorum yapmayı beceriyorum da ama olsun belki püf noktaları öğrenirim. Ev-iş iş-ev döngüsü bozulsun azıcık.

Bu arada biraz biraz kilo vermeye başladım. Aman Maşallah diyiim zira gram gram veriyorum. K-Flex harbiden işe yarıyormuş. K-Flex ve meyveyle hem sağlıklı hem tok ama gram gram kilo vermeye başladım. Henüz çok belli olmasada o koca göbeğimi kontrol altına almayı başardım. Ellili rakamlara düşmeden yazmıcam kilomu... Çünkü yazınca çabuk şımarıyorum hemen geri alıyorum :)

Mübişim daha iyi. Hafta sonu biraz yıkadım onu. İlk defa yıkadım. Cark cark cark ne bağardı ne bağardı görende tüylerini yoluyom sanır. Kutu gibi bir banyo tasarlamışlar muhabbet kuşları için. Çevresi şeffaf topu topu 1 cm yüksekliğinde su koya biliyorsun. Bekledim kendi girer mi acaba diye, hiiçç alakası yok, yanına bile yanaşmadı. Bende kendi ellerimle soktum. Parmaklarımı suya batırıp kafasına damlalar attım altı üstü. Yıkamak dediğimde bu yani. Sadece ıslandı maymun :) Sanırım artık benden iyice nefret ediyor . Valla bir daha spreylemem lazım üzgünüm leylaa....Pire torbası hala kaşınıyor :)

5 yorum:

  1. GÜZEL Bİ HAFTA SONU OLMUS

    YanıtlaSil
  2. Bloguma hoşgeldiniz. Her zaman beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ŞEker bir bloğunuz var, başarılar.

    YanıtlaSil
  4. Işılcım evet evde köskös oturmamak beni çok ferahlattı :)
    Nedukcüm sende hoş geldin.Bende hep gelirim :)
    Swotpisces teşekkür ederim seninkide çok güzel takipteyim :)

    YanıtlaSil
  5. hakkaten öyle olur herkes evlenince ya da manita yapınca kalakalır insan ya da çiftlerin yanında 3. tekil şahıs olarak yaşamına devam eder : )
    hadi hayırlısı diyelim zaman neler getirecek belli mi olur : )

    YanıtlaSil