21 Temmuz 2010 Çarşamba

Bu Günde Bir Gariplik Var :)

Sabahtan beri her bir şey ters gidiyor gibi .

Sabah şohben bozulmuş. Buzzz gibi suyla cııbı cıbı harbi adamı ayıltıp cin gibi yapıyormuş öğrenmiş oldum :) Sabahları yorgun kalkıyorum, ayılıp kendime gelemiyorum diyenlere tavsiye edilir.

Neyse çıktım evden beş dakkalığına kuaföre uğruyayım dedim bileğim burkuldu dengemi sağlıyayım derken birden koşmaya başladım ama iki büklüm normal insan koşuşu değil yere paralel :) Allah tan yere yapışmadan dengeyi sağladım ve doğrulabildim nihayet kafamı kaldırdım ve tam karşımda bir dolmuş dolusu insan bana bakıyor :P Olur böyle vakalar şeklinde hiç bir şey olmamış gibi, az önceki şahıs ben değilmişim gibi yoluma devam ettim. Kuaföre ulaşabildim nihayet. Bu kuaför kızı çok seviyorum. Küçücüktü tandığımda. Ama işini güzel yapıyor. Onun olduğu dükkanın alttarafında bir kuaför daha var mübarek kaş mı alıyor göz mü oyuyor belli değil. O elindeki cımbızla etlerimi didikliyor parmağını gözüme sokuyor kaç kere uyarsamda gene yapıyor. O kuaföre gidenleri hiç anlamıyorum. O gün bu gündürde gitmiyorum zaten. Bu aralar çok kokoş olasımm var. Manikür yaptırmak istedim yarım saat sürer deyince başka zamana bıraktım. Ömrümde bir ilkte bu olacak kısmetse hafta sonu artık.

Ordan ayakkabıcıya gittim. Satıcı bir şey diyor ama tek kelimesini dahi anlamıyorum. Sanırım konuşma bozukluğu var. Olabilir tabi normal ama isteyince güzel söyleye biliyor. Üçüncü efendim pardon anlayamadım dediğimde gayet güzel söylüyor. Bana biraz sinirlendi sanırım ama napayım anlamayınca soruyorum anlayana kadar. Neyse bir ayakkabı beğendim püsküllü kibar bir şey. Denedim hiç güzel durmadı ayağımda tam çıktım gidiyordum vitrinde bir tane taşlı maşlı bir ayakkabı gördüm dedim siyahını deneyebilir miyim denedim tam ödemeyi yapıcam yok dedim bir de kırmızıyı deniyeyim kırmızıyı tercih ettim. Kasiyer bayan fişi kesmiş olduğundan şöyle bir teklifte bulunda ikisinide alsanız...Hönk... Ne alaka kardeşim. Beğendim işte aldım bunu aynı ayakkabının iki rengini ne yapayım...Bir de şu kredi kartı gibi bir kart veriyorlar hiç sormak yok istiyormusunuz diye. Adınız soyadınız telefonunuz ceptelefonunuz bende her seferinde sazan gibi söylüyorum ... Neymiş efendim indirim kartıymış bu güne kadar bir işe yaradıklarını hiç görmedim. Cüzdanımda kalabalık yapıyorlar sadece.

İşede geç kaldım bir de patronla papaz olduk... Neyseki istediklerini yetiştirebildim de birazcık yatıştı :)) Neyse şimdik işlere devam edeyim.....

Birde şu takı yapma olayına merak saldım vaktim olsada takı malzemesi satan dükkanları bir turlayabilsem. Ya bir pazar günüm var onda da her yer kapalı oluyor. Cumartesi günelri biraz erken kaçamam gerekecek, özel sektör berbat bir şey :(

2 yorum:

  1. e ama kokoş olmak kolay mı ikisini de almalı ya lazım olursa bir yerlerde : )PPPP
    güzel ve keyifli günler dileklerimle...

    YanıtlaSil
  2. ıyı bı baslangıc haa gune

    YanıtlaSil