16 Temmuz 2010 Cuma

Mübiş Hasta

Muhabbet kuşum hasta oldu. Kafesini temizliyeyim dedim bir baktım hayvan pirelenmiş. Bende tırsarım. Ayy bana da bulaşçak diye uzaktan uzaktan temizledim kafesi. Öylede bırakılmaz ki hayvancık. Aldım elime spreyledim sırtını kanatlarını. Ben spreylerken pireler kollarıma tırmanmaya başladı ıyy kımıl kımıl o gün bungündür kaşınıyorum evham yaptım... Kafesinde ıvır zıvır ne varsa çıkardım. Bir yemlik bir tünek kaldı. Kafeside spreyledim ooo kaynamış içi hangi ara nerden buldu pireyi bilmem yuh yani. Söktüm kafesin altını. Yeni bir gazeteye oturttum kafesi altsız duruyor öyle. Kafesin altınıda suya batırdım boğuldular sanırım. Akşamda sirkeli kaynar suyla ova ova yıkıcam. Töbe töbe yaaa.... Kuşumda spreyden sonra hırıltılı hırıltılı uyuyor. Birşey olmasa bari yaa...İyileşsin ona eş bilem alıcam. Opical 5 diye bir pire tozu varmış hiç bir yerde bulamıyorum. AKşam olsada mübişim ne alemde bir baksam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder