2 Temmuz 2010 Cuma

Sınav Sorunları

İnanamıyorum DGS geldi çattı bile. Pazar günü sınava giricem. Bu sınavlar mı sınav, yoksa benim bu sınavlara girmem mi sınav hala çözmüş değilim. Tekerleme gibi oldu. Yoğurdu sarımsaklasakta mı saklasak....

Bilmem kaçtane yeni üniversite açılacakmış. Açsan ne olur... Ne kaliteli eğitimin var okulunda, ne mezununu istihdam ettirebileceğin kapasiten. Niye sittin sene okuyan çocuklar dershaneye gitmeden kazanamıyor bu öss denen illeti. Kazanamaz çünkü o sorduğun sorulara karşılık gelen eğitimi sen vermiyorsun. Hülyalar alemindeyiz vesselam.

Umutsuzda olsa ya tutarsa hesabı bu sınavada giricem. Geçen yılın soruları inanılmaz kolaymış. Keşke geçen senede girseydim. 2008 daha karışıkmış. Mantık problemleri ve olasılık problemleri daha fazlaymış. Ben giriyorum ya kesin bu yılda zor olur. Yarın izin alıp işe gelmesemde evde çalışsam ne güzel olur. Son dakka performansıyla ben ne çok sınavdan galip çıktım. Belki gene başarırım inşallah...

Off çok sıcak... Hiç çalışasım gelmiyor. Aklım biraz sınavda, birazdan fazla onda....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder