27 Temmuz 2010 Salı

İş Kazası :)

Herkezin bu dünyada bir sınavı var. Benide müşterilerle sınıyor sanırım. Tamam kabul onalarla sınamanda hiç bir sakınca yok. :D Sevdiklerimle sınamada. Bir firmaya çalışma yapıyoruz para falan yok işin ucunda hatır gönül davası. Bilmem nerden bilmem kimin tanıdığı. Problem değil alıştık beleşçilere. Bir taraftan bilensemde eskisine göre daha az arıza çıkarıyorum. Toyken baya baya bozulup resmen anarşi çıkarıyordum. Patronla gırtlak gırtlağa gidiyordum. Deli cesareti işte :) Baktım ki çok kalabalıklar başedemeyeceğimi anladım. Şimdi işlerini yapıp arkama bakmamaya çalışıyorum. Ben biliyorum ki emekte rıza önemlidir. Ama yurdum insanının büyük bir çoğunluğu ahlak yoksunu. Yakında ona da alışıcam sanırım. Çünkü eskiden telefon kablosundan geçip yanına varıp o şahsı o kabloya dolayasım gelirdi :) Neyseki artık ben olgun bir bayanım. Karşımdaki ukala şahısları iki lafla tuş etme yetisi kazandım. Ama çok dikkatli olmak lazım zira işini iyi yapmazsan farkettiklerinde intikamları acı oluyor :D Neyse bak kızgınlığım paragrafın sonuna gelene kadar geçti hatta şuan tebessüm ediyorum :)

Mesela geçen telefonda bayanın birine web sayfasını yazdırmaya çalışıyorum. Aynen şöyle bir muhabbet geçiyor aramızda. Parantez içindekilerde diyemediklerim ...

B : Yazın lütfen kodluyorum ankara niğde
K : Ayy ben bunu nereye yazıcam (töbe töbeee gel bana yaz)
B : Ne yapmaya çalışıyoruz internet adresini açmaya. İnternet explorerı açın.
K : Google a yazsam olmuyor mu. (Yaww de get nereye yazıyosan yaz beni ne oyalıyon)
Neyse bağğyan nihayet ie yi keşfediyor. Sakinim sakinim.
B : Tekrar kodluyorum ankara niğde
K : Ankaaaaraaaaaa (Moronn)
B : Yazabilniz mi?
K : Ama çok hızlı söylüyorsunuz (Ya sabır Ya sabır)
B : Hanfendi sadece baş harflerini yazacaksınız ben Ankara diyene kadar siz A ya basabilirsiniz.
K : Tamam baştan alabilir miyiz? (Hay hay... Hayyyy....)
B : Baştan başlıyorum ankara niğde yozgat..(Bayanda benim dediklerimi tekrarladığından karıştırıyor)
K : Ankara Yozgat....(Ühühüüü..Ağlamak istiyorum )
B : Hanfendi ben söylerken tekrarlamazsanız beni duyabilirsiniz. Siz sadece yazın en son kontrol edelim


Nihayet yazdı ve tahmin edin ne oldu açılmadı.
K : Sayfa görüntülenemiyo diyooo (Ey yavrum eyyy...)

Artık ne kadar uğraştık bilemiyorum en sonunda ben yapamıcam dedi. Bende ona denemiyorsunuz dedim. Adımı felam aldı sanırım yönetime şikayet edecek. Çok da şeyimdeydi...umrumda.

Gene bir firma arıyor konuştuk bayanla anlaştık. Dedim çalışmayı yapar mailden bilgilendiririm sizi olur dedi. Yaptık yolladık dönen yok. Arıyoruz açan yok. Aradan iki gün geçti başka bir bayan aradı aynı firmadan. Geri dönmediniz. Yok dedim ben mail attım siz dönmediniz. Kime attınız x şahsa mı. Evet çünkü ben sadece onunla görüştüm dedim. "Ama o tatildeeeee" dedi bana. (Ben nerden bilcem bunu acabaaa müneccim miyim kardeşim.Ya Rabbel Aleminnn )

2 yorum:

  1. aman aman herşey yazılı ve kayıtlı olsun da gerisini boşver otomatiğe bağlamak lazım bazı şeyleri : ) herkes iş yapmaktan anladığı farklı olabiliyor çünkü

    YanıtlaSil
  2. Haklısın. E-mail kayıtlarım her daim saklıdır. Az başım ağrımadı...

    YanıtlaSil