9 Temmuz 2010 Cuma

Sınavdan Sonrası

Sınavdan sonra zaman nasılda geçmiş yahu :) Hemen bitmiş hafta. Ömrümü yedi sınavlar.

Gece rüyamda sınava giricekmişim ama hiç çalışmamışım (Her zaman ki gibi :) ) Bir üzülüyorum bir vicdan azabı anlatamam. Sonradan aklıma geliyor diyorum ben bu sınava girmicektim arkadaşım giricekti kimseye söylemiyeyim girmeyeceğim sınava, gircekmiş gibi kalkıp okula gitmişim, bana gülerler diye düşünüyorum. Velhasıl rüyalarımda bile stres yaratıyor :)

Bu bir işaret olabilir. Eylülde bütünleme var malum ama bu sefer işi şansıma bırakmıcam. Gerçi finallerde maşallah bana çok kıyağı dokunmuş şansımın, hakkını yememek lazım. Ben hafta başından beri otobüslerde neyim çalışmaya başladım bile. Kaplumbağa hızında da olsa, ne demişler başlamak bitirmenin yarısıdır. Aman ne karışık konular yaa sırf ezber. Bende hafıza yok ki ezber olsun .... En güzel kanıtı bu sabah uyandığımda hangi günde olduğumuzu hatırlamıyordum. Valla bir saat kadar düşündüm. İzlediğim dizide kalmadı ki günleri bileyim :D Aşk-ı Memnu da bitti zaten. Canım Ailemde bitti...

Geçen hafta sonu bir dağda yürüyüş yaptım. Dağ çok yakın görünüyordu çıkalım mı dedim. Sen öyle yakın göründüğüne bakma felam dediler bi ısrar bi ısrar ikna ettim... Israrımı çirkefliğe kadar götürdüm de ikna ettim diyebiliriz :) Neden o kadar karşı çıktıklarını tepenin yarısında anladım :) sonuçta dağa çıkıyon dik ayakların kayıyor otlardan öyle bir yer... Üç mola vererek ter içinde tepeye ulaştık. Amaa manzara on numara. Tabi bizim yanımızda hiç bir şey yok. Susuzluktan telef olduk. Allah kimseyi susuz bırakmasın ne büyük nimet....Rengi yok kokusu yok tadı yok ama onsuz olmuyor işte....Haa bir daha çıkarsak bu sefer akıllı davranıp donanımlı çıkarım tabi ikna edicek birilerinin bulmam lazım :)) Diğerleri telef oldu ... İnerkende düştüm bileğim bir haftadır mor ilk gün baya ağrıdı sonra krem sürdüm morluğu kaldı sadece... Hatta morluğu bir kaç gün sonra farkedip ne oldu laaa benim elime diye düşündüm :))

Sonraki akşamda bir davet aldım. Ooo sohbet rakı iki duble den sonra ağzım yüzüm uyuştu... Valla diyorum kesseler acaba canım yanar mı bilincim yerimde ama uyuşuk ve hahahaaaa çok komikti masaya bakıyorum masa habire yukardan aşağı kayıyor... Hani böyle çocukken çok yapardık biz dönersin dönersin durursun her yer dönmeye devam eder ya böyle yalpalarsın falan :)) aynen öyle.... Ama Türk filmlerindeki gibi 8 tane olup etrafta dönmüyor :D Sadece sürekli yukarıdan aşağı kayıyor. Masayı yakalayamıyorsun :)) Bira böyle yapmıyor.... Töbe töbe mübarek aylarda diyorum ama her zaman denk gelmez...

Rejim mejim hikaye spor yapıyorum ama çukulata gördümmü duramıyorum... Valla katti surette kendime mani olamıyorum. Koy önüme bir kova çukulata yerim yani. Nasıl olduysa kola ve neskafeyi kestim maşallah... Arada ya alıvereyim diyorum ama almıyorum. Meyveli soda alıp uzaklaşıyorum kola reyonlarından. Hatta meyveli sodayıda sade sodaya çevirmeye başladım. K-flex yiyiyorum bahaneyle iki dirhem süt içmiş oluyorum. Malum 25 yaş üstü bayanlarda süt kullanımı arttırılmalı kemik erimesini önlemek için. Bende hiç içemem süt, böyle olunca azda olsa kana karışıyordur. K-flex te güzel oluyormuş gerçekten tok tutuyor. Tatlımsı olmasıda tatlı ihtiyacımı gideriyor. 2 hafta 2 öğün 2kase arada bir şey yenebilimiş. Bende meyveden yana kullanıyorum seçimimi. Ben zayıflayamam anladım ama bari daha almasam duba gibi oldum valla... 64 oldum :'''''(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder