10 Temmuz 2010 Cumartesi

Hep Aynı Her Şey Aynı

Dipteyim sondayım depresyondayım kk borcu kapanmak bilmiyor. Aslında anneme söylesem bana bu kıyağı yapar ama kendi başıma halletmem lazım. Çok akıllıyım ya iki ay kk nın asgarisini bile ödemedim sonrada katlanarak boyumu aştı. Şimdi üç aylık maaşıma denk gelen bir borç oldu...Neyseki aklım başıma geldi 2 kk den birini iptal ettirdim... Bunuda en kısa zamanda iptal ettiricem... KK başa bela... Tavsiyem hiç bulaşmayın...Şeytanın işi yok...

Ben gizli bir alkolik miyim acaba... Valla ne zaman kafam bozulsa neye canım sıkılsa olsada içsem düşüncesi beynimi cırmalıyor. Allah korusun... Yüce rabbim tevekkeli bana para vermiyor. Var bir bildiği....Hoş arapşükrü türküleri dinlersen olacağı budur.

Herkez tatile gidiyor ühühüüü.... Benimde içim gidiyor :( Bu yazda tatil felam haram bana.... Artık önümüzdeki yazlara bakıcaz...

3 yorum:

  1. Sağol Allah razı olsun canımcım. Halledicem inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. anneye söylenmeli ben de aynı hatayı yaptım sonunda faiziyle birlikte babam ödemişti ! en azından faizini ödemezler şimdi

    YanıtlaSil