20 Haziran 2010 Pazar

Yalnızken Korku Filmi İzlemek

Eskiden çok korku filmi izlerdim. Sonra bir ara baktım ki bünyemde acayip tahribat yapıyor. Son bir iki yıldır korku filmlerinin afişine bile bakmaz olmuştum. Uzuuun bir pazar günü can sıkıntısından evdeki düşmanı izliyeyim dedim.... Beş saat oldu filmin anca yarısına gelebildim :)
Niye diyecek olursanız aşırı tırsaklığım yüzünden ha bire filmi durdurup etkisini azaltmaya çalışıyorum. Harbi korku filmlerinden korkuyorum bunu bilen x bi gün beni acayip korkutmuştu :))) Şimdi gülüyorumda o gün resmen göğüs kafesim ağrımıştı korkudan. Beni otoparkta bıraktı arabanın içinde gitti gelmez. Otopark basık ve çok katlı döne döne çıktık kaçıncı kattı hatırlamıyorum ama harbi korku filmi ambiyansı. Müzikti radyoydu oyalandım sonra arabanın arkasına çat diye ses geldi bir taş sıçramış gibi. Ne biçim yer yahu tavandan sıvalar dökülüyo herhalde diyorum kendi kendime. Sonra bir tane çat sesi daha. Çat sesleri arka arkaya devam edince ben artık noluyoo uleyn diye tüm nefesimi tutup şöle bir camdan bakayım dedim. Baktım baktııım derken bizim x öbür camdan böööö diye dalmasın mı . Attığım çığlıktanda kendisi korktu . :))) Ama deli işi yani bu... Yapılır mı Allah aşkına :))) O zaman demişti ki bu kadar korku filmi izlersen olacağı budur.

Şu surata bak. Yaw ben hep merak etmişimdir bu kızın gerçek ailesi bu filmden sonra bunla aynı evde nasıl kalıyor. Bıırrrr çok korkunç...

Harbi ama yaa... İnsan karanlıkta yürürken habire köşeden mor bir el çıkçakmış gibi geliyor :))) Aaa ama bak arkadaşlarla izlemeye bayılırım onlar korktukça acaip gülerim tabi yalnız kalana kadar. Musallatı izleyeniniz varsa banyoda çarpılma sahnesi yüzünden neler çektiğimi anlatamama gerek yoktur sanırım :))) Sonra arkadaşa anlatmıştım oda "sen hiç çarpılan insan gördün mü" dedi... Bende "ben görmedim ama falanca teyzenin bir komşusu varmış" diye söze başlamışken o teyzelerin illa bir komşusu olur lafı beni acaip rahatlattı doğrusu.

Şu an hala film bitmedi ve buda bir oyalanma taktiği ....OOoyyyhh bitsede kaslarım gevşese gerile gerile bir hal oldum. Neyse ben döniim gerilim dünyasına... Harbi gerildim yani....


Çok şükür bitti... Filmin bitmesine yakın bu cehhennem sıcağı gibi havada acayip bir yağmur başladı. Biri benimle dalga geçiyor sanırım :))

Amaan izlemeyin saçma filmlerden biri bu da.... Sonunu söyliyeyim mi karısına inanmayan salak John ve kötü karakter Ester (ki o bir çocuk değilmiş :P 33 yaşındamış) ölüyor sonra sen sağ ben selamet....

Yabancı korku filmlerinin vazgeçilmezi bence karanlıkta bir bodrum ve el feneri.... Zavallıcıklar oraya saklanır ve acımasız canavar ruhlu olan katil onları orda kovalamaya başlar film bitene kadar da kovalar durur :))) Cem Yılmazın dediği gibi gözlüklü ve şişman olan mutlaka ölür :))) Benim anlamadığım bu katiller hiç mi korkmaz hiç mi canı yanmaz canım bu kadar robotik mi olurlar yani.Ayağına bıçak saplanır yok efendim vurulur genede devam eder ev halkını kovalamaya. Bizim gariban ev halkının koca reisi kafasını duvara çarpar merdivenden düşer bi daha ayağa kalkamaz muhahaha (Recep ivedik gülüşü hayal edin lütfen) al sana senaryo :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder