16 Haziran 2010 Çarşamba

Can Sıkıntısı

Sıcaklar iyice bastırdı. Hani derler ya "Asfalta yumurta kır pişer" insanın deneyesi geliyor. Asfalttan buhar çıkıyo zaten :)




Örgü işine kafayı takınca ilk işim bunları almak oldu ,



Buda amigurumi eşeğimin kafası ve gövdesi. Çok şekilsiz oldu :P Hayal Arkadaşlarım bu adresteki eşekçiği yapmaktı niyetim... Hiç benziyor mu Allah aşkına :)) Neyse daha özenli yapmam lazım sanırım. Çook çalışmam gerekiyoo çook.

Gövdeyi örerkenki hali,


Anca pazar günü devam edebilirim. İnşallah diyelim. Bir şeye benzemesede yarım kalmasın :) Sonra işi büyütmeye karar verdim . Yeni hedefim motifli yatak örtüsü ... Her kuşu öptüm kaldı leylek :)) Onuda öpiim...

Bu arada DGS yaklaşıyor ben daha kitaba dokunmadım. Yani nolcak, gene olmucak. Bu cumada aof açıklanır. Ondan sonrada bütünlemeye hazırlanmam gerekecek.

Neyse ben işime döneyim. Yetiştirmem gereken çok iş var .....

1 yorum: