15 Haziran 2010 Salı

Neler oluyor

Gece çooook güzel bir rüya gördüm. Ayy anlatırdım ama bende kalsın ya tutarsa :) En güzel yerinde telefonun alarmına uyandım. Ağlayacaktım valla :(( Zaten bu alarmada uyuz oluyorum yaaa hep en heyecanlı yerde zart diye kesiyor herbişeyi...

Örgü çalışmalarım bitsin öyle yazayım dedim ama bitiremedim :)) Amigurumi eşek yapmaya başladım. Teee bir yıl aradan sonra tabi ay bu ne burası nasıl, nasıl arttırcam, nasıl eksiltcem diye diye öğrendim gene . Eşekçiğim örnektekine hiç benzemicek sanırım, ama olsun canım. Oyalasında beni :) Küçük dikiş makinasına takmış durumdayım. Çok istiyorum ama herkes yapamazsın diyor :(( Niye hevesimi kırıyolar ki...

Bir de bu aralar şu toki konusuna taktım. Bakiim bir sorup soruşturayım. Şöle denize nazır bahçeli :)) Tabi tabi dediğinizi duyar gibi oluyorum :))) Nolmuş canım bahçesine domates ekerdim, kedi köpek beslerdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder