1 Haziran 2010 Salı

Güzel Yaşamak İstiyoorumm

Yaşamak nefes alıp vermekten öteye geçmeli. Allah a şükür sağlığımız sıhhatimiz yerindeyken sevdiklermiz iyiyken niye böyle evden cenaze çıkmış gibiyiz. Herkezde bir halsizlik hayattan bezmişlik. Bişeyler yapmalıyım.

Blogları gezince yemek yapmaya özeniyorum örgü örmeye.... Vaktim olmuyor gerçi işten saat 9 da çık eve git on ne enrji ne moral hiç bir şey kalmıyor ki... O saatten sonrada tv bile izlemek istemiyorum. Bunu değiştirmek istiyoruuum....

Rüyamda gördüm eski bir cüzdanımda 100 tl para buluyorum ama nasıl mutlu oluyorum anlatamam. :))) Rüya olduğunu kabul etmek istemedim uzun bi süre acaba gece kalkıp eski cüdanımı kurcalamış olabilirmiyim diye düşündüm bi süre... Valla iyi olurdu ay başına çooook var malum.... Ay başı olsa nolucak gelen para kredi kartına gidecek :(( Ne kartmış beyaa... Cebimizde para olmayınca mecburen karta sarıldık o gün bu gündür kartla bağım hiç kopmadı.... Ve ortada hiç bir şey yok... Şu borç kapansın birazda zayıfliim inşallah kendime ciciler alıcam yani yeni borçlar yapıcam :)) sonra devam ederim şimdi aklım işte yapiim bitsin ....kurtulayım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder