5 Haziran 2010 Cumartesi

Sansürlendik Efendim :)))

Cıkksss çok konuşmak kabahatlerin en büyüğüdür. Ağzından çıkan laf ille ayağına dolanır :)) Neyseki ucuz atlattık!..Mı acaba. Bloğumuza sansür geldi. İsim andıran hiç bişi yok. Aman be iiyi .... Ne biçim günlük olcaksa bu :)) Bizde günlük değilde eylencelik yaparız.

Kütahya güzeldi insanları da... biraz donanızmsız gittiğimden üşüdümse de çoook iyi geldi doğrusu :)) Resmen elektriğimi attım dinamikleştim. Eteğim falan yırtıldı dağbayır gezmekten çok ta gezemedim aslında, Zeus tapınağı varmış ona gittim orda resimler çekinmek için tırmandım hopladım zıpladım o arada patlamış etek sanırım :)) , rüzgarda uçuştu, Arabaya binerken açıldı rezil falan oldum ama güzeldi :)) Dinlendim... Umutlandım hayatta güzel şeyler de var sadece biraz enerji lazım... Daha çok olmalı bu gezmeler tozmalar :)

Yeni bir kitaba başladım "Latife Hanımın Kağıtları". Yani Atatürk ün eşinin Atatürkle tanışması , evliliği, ayrılışı anlatılıyor. Daha başlardayım ama Atatürk e dair ne varsa zevkle okurum gibi geliyor. Onu tanımayı çok çok çok isterdim. "Leyla" kitabını henüz bitirmeden buna başladım :D Görünce dayanamadım. "Leyla" kitabının konusu da Bosnadaki savaşta bir kızın başından geçen olayları anlatıyor. Gerçek yaşanmış bir olay. Bitince anlatırım artık.

Ben hala tatil modundayım ama artık iş zamanı :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder