9 Haziran 2010 Çarşamba

Kitaplarla Yaşamak

Okumayı seviyorum. Ama vakit çok kısıtlı. Haliyle akşam maksimum 10 sayfa dayanabiliyorum sonra yatay pozisyonda okumaya devam ediyorum daha da sonra okumak tam bi eziyete dönüşüyor kitap bi yana gözlük bi yana derken zzzzzzzz.... En sevdiğim kısımda zzzz kısmı zaten. O ne tatlı bir şeydir öyle :) Yıllardır doyamadım... Kaç kez gözlükle uyuya kaldığımı Allah bilir. Yavrucum bu yüzden her daim yamru yumrudur.

Dün iş çıkışı gene soluğu kitapçıda aldım. Bu sefer yeğenim içinde iki kitap aldım. Kerata okumayı sökmüş benim yanımda henüz bir şey okumuşluğu yok. Umarım çok sever okumayı ve kitapları. Ben ona hep alırım yeterki o sevsin. Bremen Mızıkacıları ve Gülen Ayvayla Ağlayan Nar ı aldım. Aldım ama akşam kendim baktımda devir değişti şimdi bunu okur mu acaba... Ya da hala bu hikayeler eğitici midir.

Bizim zamanımızda Bremen mızıkacıları ne kadar meşhurdu. Çizgi filmi bile vardı :) Hatta Barış Manço bir programında Bremen mızıkacılarının heykelinin olduğu yere gitmişti. Hala unutmadığıma göre nasıl sevdiğim anlaşılıyordur sanırım. İçinde hayvan ve sevimli olan her şeyi hep sevmişimdir. :))

Önce ben okudum kitapları :) Valla mevzuyu unutmuşum sadece üstüste çıkan hayvanlar kalmış aklımda. Başka yerlere çekmeyelim lütfen :))

Çocukluğum ne kadar gerilerde kalmış. Bir kitabım vardı birtane ayı vardı şemsiyeli rüzgar esince şemsiyesiyle birlikte uçmuştu öyle geziyordu o kitabı bulup tekrar okumak isterim hiç unutmadım o kitabı en azından şemsiyeyle uçan ayıyı :) Bir de sarı çantamı ilk okul çantamı :) Resimlerim hiç yok vardı da aslında... Düşman kuvvetleri hepsini yok etmiş :(

Küçük Prenside aldım. Onuda hep merak etmişimdir. Kısmet bu güneymiş. Onunda cildi karışıkmış alırken bakmadım. Acayip bir basım hatası tam 8. sayfaya geliyorsun karşına 16. sayfa çıkıyor. Tam 20. sayfaya geliyorsun başa dönüyor.

Kendim içinde Prof. Herbert N. Cosson ki adamın daha önce "Hayat Yolunda Zorluklarla Mücadele" kitabını okumuştum ve bayılmıştım. Okuması için verdiğim herkez bayılmıştı. Onun iki kitabını aldım "Zorluklarla Mücadele" ve "İnsanları Yönetme Sanatı". Alcaklarım bunlar değildi. "Ticaret Sırları", "Söz Söyleme Sanatı" birde reklamcılıkla ilgili "Tanıtım ve Reklam Sanatı" ... Onlarıda alıcam mutlaka. Okumadan ilerlemem mümkün değil.

Birde "Güzellik Sırları" diye bir kitap aldım ki bu eminim benim elime geçene kadar uzun bir süre beklicem. Zira teyzemlerden sıra geleceğini sanmıyorum :)) Otlarla nasıl zayıflanır, nasıl selülitler gider vs. var içinde. Valla bazıları çok pratik bende denicem. Özellikle yağ yakma kürü olanları. Zira rejim fiyaskom kilo almayla devam etmekte.

Bu gün gelirken "Yemek Sonrası" çayını aldım liptonun. Maşallaaah diyelim. Çok iyi geldi beyaaa.. Daha ilk denememde notum 10 üzerinden 10 . Böyle olursa eve bunlardan yığarım valla :))


Yağmurlar dindi. Bu gün hava yine çok güzel. İçimde umutlar var. Güzel bişiler olcak :) Yada kendimi kandırıyorum ne farkeder ;)

Şimdi işe döniim zira çok oyalandım ve çoook işim var....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder